عقرب 22, 1397 19:15 Asia/Kabul
  • محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه

قطر و اردن حملات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه را که به شهادت و زخمی شدن شماری از فلسطینیان منجر شد، محکوم کردند.

به گزارش روز سه‌شنبه خبرگزاری فارس، دولت قطر با محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به شهر خان‌یونس، تأکید کرد: این حملات به بحرانی‌شدن اوضاع غزه در پرتو محاصره تحمیلی بر این منطقه، می‌انجامد.
«جمانه غنیمات» Jumana Ghunaimat سخنگوی دولت اردن  نیز با اشاره به حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به باریکه غزه، تحرک فوری برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی به این باریکه را خواستار شد.
«سید هاشم الموسوی» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نجباء عراق نیز تأکید کرد: اگر صهیونیست‌ها حملات نظامی به غزه را تشدید کنند، گروه های مقاومت از تمامی محورها درهای جهنم را به روی آنها خواهند گشود.
الموسوی تصریح کرد: گروه های مقاومت در مقابل تجاوزگری‌ها و یاغی گری های رژیم صهیونیستی، حق پاسخگویی دارند.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نجباء افزود: سردمداران عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، وجدان خود را به قیمتی ارزان فروختند و در جنایت های غزه نیز شریک اسرائیل هستند.
پیش از این نیز جمهوری اسلامی ایران، روسیه و ترکیه، حملات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه را محکوم کردند. 
رژیم صهیونیستی از شامگاه یکشنبه حملات گسترده ای را ضد غیرنظامیان در باریکه غزه آغاز کرده است؛ وزارت بهداشت فلسطین در باریکه غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد: تاکنون 6 فلسطینی از روز گذشته (دوشنبه) در حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند؛ 2 فلسطینی امروز و 4 نفر نیز در حملات روز گذشته شهید شدند.

کلیدواژه