یک شهید و دهها زخمی در حمله صهیونیست ها به رام الله
(last modified 1397-11-07T04:22:41+00:00 )
دلو 07, 1397 08:52 Asia/Kabul
  •  یک شهید و دهها زخمی در حمله صهیونیست ها به رام الله

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: در حمله نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست به شمال رام الله در کرانه باختری رود اردن، دست‌ِکم یک فلسطینی شهید و دهها نفر زخمی شدند.

به گزارش شبکه تلویزیونی المنار؛ در پی یورش عصر شنبه گروهی از شهرک‌نشین‌های صهیونیست به روستای المغیر در رام‌الله، اهالی این روستا با صهیونیست‌ها درگیر شدند.

درهمین حال؛ وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: در یورش نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به روستای المغیر،  یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران به شهادت رسید و دستِ‌کم 30 نفر نیز زخمی شدند.

جنایت صهیونیست‌ها در حمله به این روستا در حالی است که پیش از این در یک روز گذشته، سه جوان فلسطینی توسط صهیونیست‌ها به شهادت رسیدند.

نظامیان رژیم صهیونیستی روز جمعه با هدف قرار دادن تظاهرکنندگان فلسطینی در باریکه غزه و کرانه باختری رود اردن دو فلسطینی را شهید و ده‌ها تَن را زخمی کردند.

همچنین بامداد امروز نظامیان اسرائیلی به بهانه توقف چند دقیقه‌ای خودروی یک جوان فلسطینی، وی را هدف قرار دادند و به شهادت رساندند.

جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت‌های همه جانبه آمریکا و سازش برخی کشورهای عربی از جمله عربستان، مصر، امارات و رژیم بحرین در مورد مسئله فلسطین و سکوت سازمان‌های بین المللی و منطقه‌ای،همچنان ادامه دارد.

 

کلیدواژه