قدردانی مقامات عراقی از کمک های مستشاری ایران در جنگ با داعش
(last modified Thu, 25 Apr 2019 03:52:56 GMT )
ثور 05, 1398 08:22 Asia/Kabul
  • قدردانی مقامات عراقی از کمک های مستشاری ایران در جنگ با داعش

مشاور امنیتی ملی عراق از کمک های بی دریغ و همه جانبه ایران به آن کشور در جنگ با تروریست های داعش قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، «فالح الفیاض» مشاور امنیت ملی عراق به نمایندگی از نخست وزیر عراق در  کنگره "سپاس از ایران" گفت: ایران در صف اول مبارزه با داعش و کمک به عراق در پیروزی بر تروریست‌ها قرار دارد و «عادل عبدالمهدی» نخست وزیر قدردان کمک های جمهوری اسلامی ایران در جنگ با گروه تروریستی داعش است.
الفیاض تاکید کرد، شهدای ایرانی جنگ با داعش زیباترین جلوه های انسانیت و از خود گذشتگی و کمک به غیر را به نمایش گذاشتند و عراق هرگز این کمک‌های جمهوری اسلامی ایران را فراموش نمی کند.
«برهم صالح» رئیس جمهوری عراق نیز در پیامی به کنگره سپاس از شهدای ایرانی مبارزه با داعش از مواضع شجاعانه دولت و ملت ایران در جنگ با تروریست ها قدردانی و ابراز امیدواری کرد، عراق زحمات جمهوری اسلامی ایران را در شرایط صلح و سازندگی جبران کند.
کنگره "سپاس از ایران" با حضور خانواده های شهدای مستشاری ایران در جنگ ضد داعش و شماری از مسئولان عراقی  روز چهارشنبه در بغداد برگزار شد.
گرامیداشت شهدای مستشاری و مدافعان ایرانی حرم که در جنگ با داعش در عراق به شهادت رسیدند و قدردانی از خانواده های شهدای مدافعان حرم از اهداف برگزاری  کنگره "سپاس از ایران" اعلام شده است.

کلیدواژه