قدردانی کمیته‌های مقاومت فلسطین از مواضع رهبر معظم انقلاب علیه توطئه معامله قرن
(last modified Thu, 06 Jun 2019 04:55:50 GMT )
جوزا 16, 1398 09:25 Asia/Kabul
  • قدردانی کمیته‌های مقاومت فلسطین از مواضع رهبر معظم انقلاب علیه توطئه معامله قرن

سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین روز چهارشنبه از مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی در قبال توطئه جدید آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه آرمان فلسطین موسوم به معامله قرن قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، "ابو مجاهد" در گفت وگو با شبکه تلویزیونی المنار لبنان به رهبر معظم انقلاب اسلامی و  جمهوری اسلامی ایران به دلیل ایستادگی در برابر این توطئه بزرگ درود فرستاد و گفت: ایران تنها کشوری است که در قبال این توطئه موضع گیری رسمی کرده و آشکارا حمایتش از آرمان فلسطین را اعلام می‌کند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح چهارشنبه در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در مصلی امام خمینی (ره) تهران، با تاکید بر اینکه معامله قرن خیانت بزرگ به اسلام است، فرمودند: طرح موسوم به معامله قرن هیچگاه به سرانجام نخواهد رسید.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به موضوع فلسطین و نقشه خائنانه آمریکا با عنوان "معامله‌قرن"، آن را از مسائل درجه یک دنیای اسلام برشمردند و تصریح کردند، خیانت برخی کشورهای اسلامی همچون بحرین و عربستان زمینه‌ساز چنین نقشه خباثت‌آمیزی شده است

رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به میزبانی بحرین برای اجلاس اقتصادی، طرح موسوم به معامله قرن افزودند: این اجلاس متعلق به آمریکایی‌ها است اما حکام بحرین با ضعف و ناتوانی و روحیه ضد مردمی و ضد اسلامی خود میزبان و زمینه‌ساز این اجلاس شده‌اند و حکام بحرین و سعودی باید بدانند در چه باتلاقی گام نهاده‌اند.

کنفرانس بحرین که نخستین مرحله اجرای معامله قرن خواهد بود، قرار است در روزهای 25 و 26 ژوئن (4و5سرطان) در منامه برگزار شود و جذب سرمایه‌گذاری در اراضی فلسطین و اعطای وام های کم سود به فلسطین از اهداف آن عنوان شده است.

"معامله قرن"، طرح جدیدی از سوی دولت آمریکا است که در پی از بین بردن حقوق مردم فلسطین است. این طرح با همکاری و موافقت برخی کشورهای عربی از جمله عربستان و بحرین تهیه شده است.

کلیدواژه