مقام یمنی: هدف قرار دادن ۳۰۰ مقر نظامی در امارات و عربستان در دستور کار است
(last modified 1398-05-02T10:15:03+00:00 )
اسد 02, 1398 14:45 Asia/Kabul
  • مقام یمنی: هدف قرار دادن ۳۰۰ مقر نظامی در امارات و عربستان در دستور کار است

وزیر مشاور در دولت نجات ملی یمن ، غافلگیریِ کشورهای عضو ائتلاف متجاوز سعودی را به عرصه میدانی واگذار و اعلام کرد: غافلگیری ها برای این کشورها در زمان و مکان مناسب به شکل تعیین کننده رقم خواهد خورد.

«عبدالعزیز احمد البکیر» وزیر مشاور در دولت نجات ملی یمن امروز (چهارشنبه ) در گفتگو  با خبرگزاری مهر اظهار کرد: با شناسایی دستکم ۳۰۰ هدف نظامی دشمن ، می توان با تصمیم فرماندهی، آنها را هدف قرار داد.

وی به نقل از « یحیی سریع » سخنگوی نیروهای مسلح یمن تصریح کرد: مقر فرماندهان نظامی سعودی و اماراتی  که برای نیروهای مقاومت اهدافی مشروع محسوب می شود، فقط در سرزمین یمن نیست بلکه تا ریاض و ابوظبی ادامه دارد.

این مقام یمنی با اشاره به حملات  تاثیرگذار پهپادی انصارالله  به فرودگاه های سعودی و تهدید اماراتی ها افزود:  همزمان با سکوت سازمان ملل  در برابر عربده کشی  هواپیماهای متجاوز آمریکایی-سعودی-اماراتی در آسمان یمن برای ارتکاب شنیع ترین  جنایت ها در یمن، مردم این کشور با عبور از شرایط دشوار ، مبتکرانه تجهیزات جدید و پیشرفته ای برای پاسخ به متجاوزان ساختند.

احمد البکیر رونمایی موشک ها و پهپادهای جدید نیروهای یمنی  را  دستاورد  و مرحله جدیدی در نبرد بازدارندگی دانست و اظهار کرد: این دستاورد سطح تقابل با دشمن را به مراحل پیشرفته تبدیل و گزینه های دشمن را تغییر داد.

 

کلیدواژه