خشم کاربران فضای مجازی به دنبال توئیت جنجالی استاد سعودی در باره مسجد الاقصی
(last modified 1398-05-11T09:31:19+00:00 )
اسد 11, 1398 14:01 Asia/Kabul
  • خشم کاربران فضای مجازی به دنبال توئیت جنجالی استاد سعودی در باره مسجد الاقصی

به دنبال توئیت یک استاد دربار عربستان سعودی در رد قداست مسجد الاقصی، کاربران فضای مجازی خشم و انزجار خود را در این خصوص اعلام کردند.

«کساب العتیبی» استاد سعودی در توئیتی  نوشت، هیچ کشوری جز عربستان نزد خدا مقدس نیست و هیچ مسجدی جز مسجدالحرام در مکه مکرمه و مسجد پیامبر در مدینه منوره قداست ندارد و مسجد الاقصی مسجدی مثل مسجد های عادی است.

به گزارش روز جمعه  شبکه العالم، کاربران شبکه های مجازی در پاسخ به توییت این به اصطلاح استاد سعودی اعلام کردند، مسجد الاقصی قبله نخست و سومین حرم شریف مسلمانان است و در قرآن و سنت شریف نبوی تکریم شده است.

این کاربران با تاکید براینکه اظهارات برخی انسان های احمق  هرگز موجب  نخواهد شد تا مسلمانان از اصول و مقدسات خود چشم پوشی کنند ، سخنان وی را در حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی دانستند.

این در حالیست که در روزهای اخیرنیز فلسطینیان یک روزنامه نگار سعودی به نام «محمد سعود» را  در اعتراض به عادی سازی روابط میان آل سعود و رژیم صهیونیستی از مسجد الاقصی  بیرون راندند.

عادی‌سازی روابط برخی کشورهای عربی به ویژه عربستان سعودی با رژیم اسرائیل در حالی صورت می‌گیرد که بر اساس آمار، این رژیم از سال 1967 تا 2017 بیش از 42 هزار فلسطینی را به شهادت رسانده و ده‌ها هزار نفر را مجروح و آواره کرده است.

کلیدواژه