المنار: فرمانده لشکر ارتش رژیم صهیونیستی در عملیات حزب الله لبنان به هلاکت رسید
(last modified 1398-06-11T03:47:35+00:00 )
سنبله 11, 1398 08:17 Asia/Kabul
  • المنار: فرمانده لشکر ارتش رژیم صهیونیستی در عملیات حزب الله لبنان به هلاکت رسید

" المنار" اعلام کرد: حزب الله لبنان از انهدام یکی از تجهیرات نظامی اسرائیل در جاده ثکنه در آویمیم خبر داد و فرمانده لشکر ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی در عملیات حزب الله لبنان به هلاکت رسیده است.

حزب الله لبنان با انتشار بیانیه ای تصریح کرد: گروه "الشهیدین حسن زبیب و یاسر ظاهر" این عملیات را انجام داد.

شبکه تلویزیونی العالم نیز گزارش داد: ارتش اسرائیل به ساکنان مناطق مرزی با لبنان دستور داده است به اماکن سربسته بروند و درهای پناهگاه ها را در منطقه بگشایند.

شبکه تلویزیونی الجزیره نیز در خبری فوری به نقل از منابع ارتش اسرائیل اعلام کرد: ساکنان مناطق هم جوار مرزهای لبنان که در عمق 4 کیلومتری قرار دارد, در خانه هایشان بمانند.

بر اساس گزارشهای رسیده  ، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل برای برگزاری نشست های فوق العاده با ستاد ارتش و سرویسهای اطلاعاتی اسرائیل جهت پیگیری تحولات مرزهای لبنان به وزارت جنگ می رود.

رسانه های صهیونیست نیز گزارش دادند : بنیامین نتانیاهو نشست خود را با رئیس جمهور هندوراس به دلیل تحولات و شرایط مناطق مرزی لغو کرد.

پایگاه خبری النشره در خبری فوری از گسترش دامنه بمباران های ارتش رژیم صهیونیستی از سمت مارون الرأس به سمت روستای یارون، از توابع بنت جبیل خبر داد.

منابع لبنانی گزارش دادند: ارتش اسرائیل در حمله توپخانه ای به اطراف مارون الراس در جنوب لبنان از گلوله های فسفری استفاده کرده است.

شبکه تلویزیونی المنار لحظاتی پیش در خبری فوری اعلام کرد: رسانه های دشمن صهیونیست می گویند: ارتش اسرائیل از انتشار خبرهای مربوط به میزان خسارت های عملیات حزب الله لبنان جلوگیری می کند.

 

کلیدواژه