سید حسن نصرالله: هر جنگی علیه ایران به معنای پایان اسرائیل خواهد بود
(last modified 1398-06-19T10:07:08+00:00 )
سنبله 19, 1398 14:37 Asia/Kabul
  • سید حسن نصرالله: هر جنگی علیه ایران به معنای پایان اسرائیل خواهد بود

دبیر کل حزب‌الله لبنان حضور گسترده مردم در مراسم عزاداری روز عاشورا را پاسخی به ندای تاریخی امام حسین علیه السلام در کربلا دانست و گفت: هر جنگی علیه ایران، به معنای پایان اسرائیل خواهد بود.

به گزارش شبکه العالم؛ «سیدحسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله لبنان امروز سه شنبه در سخنرانی خود در روز عاشورا  با اشاره به اینکه مقاومت در کنار مردم فلسطین و یمن ایستاده است، افزود: آنچه در جنوب یمن در جریان است نشان داد که عربستان و امارات تنها به منابع و ثروت یمن طمع دارند اما این جنگ  چیزی جز شکست و ننگ ابدی و تاریخی برای آنان نخواهد داشت.

دبیر کل حزب‌الله، تحریم‌های آمریکا علیه ایران و سوریه را ظالمانه خواند و گفت: دولت آمریکا بعد از شکست جنگ‌های اسرائیل در فلسطین و لبنان و همچنین  شکست های خود در جنگی که از طریق گروههای تکفیری در لبنان، سوریه و عراق آغاز کرد اکنون فشارهای مالی را براه انداخته است.

«سیدحسن نصرالله» با تاکید بر متعهد ماندن حزب الله به قطعنامه 1701 افزود: مقاومت و لبنان حق دارند از خود دفاع کنند و اگر بار دیگر به لبنان تجاوز شود، مقاومت به صورت مناسب و متناسب پاسخ خواهد داد و هیچ خط قرمزی برای مقاومت وجود ندارد. 

دبیر کل حزب‌الله لبنان خطاب به اسراییل گفت: ارتشی که تا دیروز می‌گفتید شکست ناپذیر است امروز اینقدر سست و ضعیف شده که به کارهای هالیوودی شبیه فیلم‌های سینمایی روی آورده است و از بیم پاسخ مقاومت در خودروهای نظامی خود آدمک‌ میگذارد و کل مرز را تخلیه می‌کند.

کلیدواژه