سید حسن نصرالله: رژیم آل سعود در مراحل پایانی عمر خود است
(last modified 1398-07-01T06:01:29+00:00 )
میزان 01, 1398 10:31 Asia/Kabul
  • سید حسن نصرالله: رژیم آل سعود در مراحل پایانی عمر خود است

برون مرزی- دبیرکل حزب الله لبنان روز یکشنبه با اشاره به اقدامات ظالمانه و شکست های رژیم آل سعود در منطقه خاطرنشان کرد، اکنون این رژیم پیر شده است و مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، "سیدحسن نصرالله" در گفت وگو با دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، خاطرنشان کرد، مواضع ضد فلسطینی عربستان، حمایت این رژیم از "معامله قرن" و ذلت و خواری در برابر ترامپ مسائلی است که ابهت حکام سعودی که در گذشته خود را مستقل و آزاده معرفی می کردند، زیر سوال برده است.

دبیرکل حزب الله لبنان به دشمنی عربستان با ایران نیز اشاره کرد وگفت: ریشه این دشمنی به حمایت های جمهوری اسلامی ایران از محور مقاومت و فلسطین باز می گردد.

"سیدحسن نصرالله" با بیان اینکه  عربستان سعودی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با جمهوری اسلامی ایران دشمنی کرده است افزود، سعودی ها دشمن جبهه مقاومت بوده و هستند.

دبیرکل حزب الله لبنان به جنایت های داعش در عراق و سوریه هم اشاره کرد و گفت: آنچه داعشی ها در عراق و سوریه مرتکب شدند با حمایت آمریکا و برخی از دولت های منطقه و  در راس آنها عربستان سعودی صورت گرفت.

"سیدحسن نصرالله" همچنین به پاسخ های اخیر مقاومت لبنان و مقاومت فلسطین به تجاوزات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: قواعد درگیری دیگر تغییر کرده و مقاومت جواب تجاوزات رژیم صهیونیستی را قاطعانه می دهد.

دبیرکل حزب الله لبنان خاطرنشان کرد، اسرائیلی‌ها پیشتر در موضع هجومی بودند اما حالا در لاک دفاعی هستند.

کلیدواژه