جدی 23, 1398 17:31 Asia/Kabul
  • آغاز هشتمین دوره مسابقات فوتبال مهاجرین افغانستانی در مشهد
    آغاز هشتمین دوره مسابقات فوتبال مهاجرین افغانستانی در مشهد

هشتمین دوره مسابقات فوتبال مهاجرین افغانستانی مقیم مشهد با عنوان «جام صلح و دوستی» با حضور 18 تیم در مشهد آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در بازی افتتاحیه این دور از مسابقات که در مجموعه ورزشی محمد تقی جعفریان مشهد برگزار شد، تیم‌های «شهید نیازی» و «پیمان باختر» به مصاف هم رفتند که این بازی بدون گل مساوی به پایان رسید.

«طاهر محمدی»، مسئول شورای وزرشی فوتبال و فوتسال مهاجرین افغانستانی مقیم مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، در مورد برگزاری این دوره از مسابقات فوتبال مهاجرین در مشهد گفت: این مسابقات با حضور 18 تیم از مهاجرین افغانستانی مقیم مشهد در 4 گروه به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود.

وی افزود: از هر گروه 2 تیم به مرحله حذفی را پیدا می‌کنند و امیدوارم بتوانیم بدون وقفه و طبق برنامه بازی فینال را برگزار کنیم.

محمدی در ادامه در مورد داوری این دوره از بازی‌ها تصریح کرد: ما تلاش کردیم که هم از داوران ایرانی استفاده کنیم و هم از داوران افغانستانی و هدف ما این است که با حضور داوران ایرانی کیفیت مسابقات حفظ شود و از طرفی داوران مهاجر هم بر تجارب آن‌ها افزوده شود.

مسئول شورای فوتبال مهاجرین در مورد هزینه این مسابقات افزود: متاسفانه در این زمینه کسی ما را حمایت نمی‌کند و تمام هزینه‌ها توسط خود تیم‌ها پرداخت می‌شود و از هر تیم مبلغ 500 هزار تومان دریافت کرده‌ایم که صرف مسابقات خواهد شد.

این چهره فوتبالی مهاجرین در پایان از همه مسئولان ورزشی ایرانی و افغانستانی خواست که فوتبال مهاجرین را حمایت کنند.

کلیدواژه