دلو 16, 1399 17:22 Asia/Kabul

درگذشت غم انگیز علی انصاریان در میان مردم و کاربران افغانستانی شبکه‌های اجتماعی به طور گسترده یافت.

به گزارش رادیودری به نقل از  خبرگزاری صدا و سیما از کابل، علاقمندان فوتبال در افغانستان، رویداد‌های فوتبالی ایران از جمله مسابقات تیم‌های پرسپولیس و استقلال را پیگیری می‌کنند و خبر درگذشت علی انصاریان بازیکن سابق باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به سرعت در میان مردم و کاربران شبکه‌های اجتماعی این کشور انتشار یافت.

کاربران شبکه‌های اجتماعی در افغانستان ضمن یادآوری بازی‌های علی انصاریان در تیم ملی و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ایران، درگذشت وی را در روز مادر به مادر و مردم ایران تسلیت گفتند.شماری از کاربران شبکه‌های اجتماعی همچنین از عشق علی انصاریان به مادرش گفته اند، تعدادی از کاربران هم با اشاره به تنش لفظی انصاریان فقید با «امان الله قیصاری» گزارشگر مطرح فوتبال افغانستان نوشتند: انصاریان با قلب رئوفش، جرات عذرخواهی را به ما آموخت. امان الله قیصاری نیز در پیامی ضمن ابراز تاسف از درگذشت علی انصاریان نوشت: روحش در آرامش.

تعدادی از شهروندان هم کابل در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما با ابراز تاسف از درگذشت علی انصاریان و مهرداد میناوند اعلام کردند: درگذشت اسطوره‌های فوتبال ایران، جامعه ورزشی جهان و افغانستان را نیز تحت تاثیر قرار داده است.ایران و افغانستان دو کشوری هستند که بیشترین اشتراکات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی را دارند و هر دو ملت از غم و شادی همدیگر متاثر می‌شوند.

کلیدواژه