حمل 09, 1401 10:14 Asia/Kabul
  • مصاف تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و ایران با نتیجه مساوی
    مصاف تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و ایران با نتیجه مساوی

تیم ملی فوتسال افغانستان در یک رقابت تدارکاتی با تیم ملی فوتسال ایران برای اولین بار در مقابل تیم اول آسیا به تساوی رسید.

به گزارش رادیو دری، تیم ملی فوتسال افغانستان روز گذشته (دوشنبه) در یک بازی بیاد ماندنی دوستانه با تیم ملی ایران تیم اول آسیا به تساوی رسید.

تیم ملی فوتسال افغانستان برای حضور قدرتمند در مقدماتی صعود به جام ملت‌های آسیا در اردوی تمرینی کشور ایران حضور داشته و بعد از دیدار مقابل تیم‌های برتری فوتسال ایران در مشهد، شیراز، قم و تیم ملی فوتسال عراق این بار به مصاف تیم ملی قدرت‌مند ایران بازی کرده و به تساوی ارزشمند ۲ بر ۲ رسید.

ایران از قدرت‌های برتر فوتسال جهان بوده و با تجربه چندباره‌ حضور در جام جهانی فوتسال در تازه‌ترین رنگینگ جهانی در جایگاه ششم جهان و نخست آسیا ایستاده است.

مجید مرتضایی سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان با ابراز قدردانی از ایجاد فرصت بازی دو تیم از فدراسیون فوتبال ایران، این تساوی را پیشرفت تیم ملی فوتسال افغانستان و کسب روحیه قوی برای حضور در رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های آسیا برای این تیم عنوان کرد.

ملی پوشان ‌فوتسال افغانستان در گروپ B انتخابی جام ملت‌های آسیا و در حوزه مرکز و جنوب آسیا با تیم های تاجیکستان، ازبکستان و نپال هم گروه هستند.

این رقابت‌ها از تاریخ ۱ تا ۱۵ آپریل 2022 /12 تا 26 حمل در کشور قرقیزستان برگزار خواهد شد، که از هر گروه دو تیم اول و دوم، راهی رقابت های جام ملت های آسیا خواهند شد.

تمرینات تیم ملی فوتسال افغانستان در ایران

کلیدواژه