ثور 18, 1401 15:25 Asia/Kabul
  • اعزام تیم ملی فوتبال نوجوانان افغانستان به تاجیکستان
    اعزام تیم ملی فوتبال نوجوانان افغانستان به تاجیکستان

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان افغانستان گفت: در ترکیب تیم ملی بازیکنان فوتبال از ولایت‌های مختلف انتخاب شده و چند روز دیگر برای حضور در رقابت‌های آسیای مرکزی عازم تاجیکستان می‌شود.

به گزارش رادیو دری، حمیدالله مسعودی سرمربی تیم شانزده سال افغانستان گفت که این تیم طی 6 ماه گذشته تمرینات فشرده را جهت حضور قدرتمند در این رقابت‌ها داشته و تمام تلاش خود را برای به دست آوردن قهرمانی این مسابقات به کار خواهند گرفت.

وی افزود: در ترکیب این تیم بازیکنان فوتبال از سراسر افغانستان انتخاب شده و چند روز دیگر برای حضور در این رقابت‌ها  عازم سفر خواهد شد.

مسعودی گفت که افغانستان در بازی اول خود مقابل به مصاف قیرقیزستان می‌رود و در بازی‌های بعدی به ترتیب با کشورهای ازبکستان، تاجیکستان و در آخرین بازی به مصاف کشور ایران خواهند رفت.

او افزود که این تیم  ماه جاری عازم تاجیکستان خواهد شد وبعد از یک تمرین مشترک به تاریخ ۱۳ این ماه وارد اولین بازی به مصاف کشور قیرقیزستان خواهند رفت.

علی رضا رحیمی کاپیتان تیم ملی فوتبال ۱۶سال افغانستان نیز گفت: این تیم از آمادگی‌های بسیار خوبی برای شرکت در این رقابت‌ها برخوردار است و حدود شش ماه است که فشرده ترین تمرینات خود را جلو می‌بریم.

وی ادامه داد:  جهت آمادگی‌های بیشتر چندین بازی تدارکاتی در داخل کشور داشته که در آخرین دیدار تیم ملی فوتبال ‍۱۴ سال افغانستان را با نتیجه ۱ بر ۰ شکست داده است.

گفتنی است که ساعات بازی‌ها هنوز مشخص نشده و تا یک روز قبل از آغاز رقابت‌ها مشخص خواهد شد.

این در حالی است که فدراسیون فوتبال افغانستان روز یک‌شنبه، (۱۸ ثور) جدول بازی‌ها و حریفان خود در رقابت‌های فوتبال ۱۶ سال جام قهرمانی آسیایی مرکزی را اعلام کرد.

مسابقات جام قهرمانی فوتبال زیر ۱۶ سال آسیایی مرکزی به میزبانی کشور تاجیکستان در شهر دوشنبه از تاریخ ۱۱ می آغاز و تا تاریخ ۲۱ می /21 تا 31 ثور ادامه خواهد داشت.

آمادگی تیم ملی فوتبال نوجوانان افغانستان برای حضور در مسابقات مرکز آسیا

کلیدواژه