ماجرای عجیب در دنیای فوتبال؛ 187 گل در دو بازی
(last modified 1401-04-15T07:40:01+00:00 )
سرطان 15, 1401 12:10 Asia/Kabul
  • ماجرای عجیب در دنیای فوتبال؛ 187 گل در دو بازی
    ماجرای عجیب در دنیای فوتبال؛ 187 گل در دو بازی

تعداد گل‌های رد و بدل شده در دو مسابقه فوتبال در سیرالئون در یک اتفاق عجیب و نادر ، به ۱۸۷ گل رسید و مقام های این کشور مجبور شدند، نتایج هر دو مسابقه را باطل اعلام کنند.

به گزارش رادیو دری، فدراسیون فوتبال سیرالئون از آغاز تحقیقات درباره نتایج دو بازی در لیگ دسته اول این کشور خبر داد که با ثبت رکورد باورنکردنی  ۱۸۷ گل به پایان رسیده اند.

در یکی از مسابقات لیگ دسته اول فوتبال سیرالئون، تیم کاهولا رنجرز Kahula Rangers با نتیجه ۰-۹۵ مقابل "لومبیبو یونایتد" Lumbenbu United پیروز شد و در بازی دوم تیم گلف اف سی Gulf FC با برتری ۱-۹۱ مقابل کوکویما لبنان Koquima Lebanon بازی را برد.

جالب است که نتایج نیمه اول این دو مسابقه به ترتیب ۲-۰ و ۷-۱ بود. به این ترتیب هر دوی این بازیها به دلیل مشکوک بودن به تبانی، باطل اعلام شد.

در پی ثبت این نتیجه باورنکردنی، فدراسیون فوتبال سیرالئون با صدور بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که مساله تبانی یا هر موضوع دیگری را که موجب رقم خوردن چنین نتیجه شگفت آوری شده، بررسی خواهد کرد و به هیچ وجه تبانی در مسابقات را نخواهد پذیرفت.

فدراسیون سیرالئون در بیانیه خود خاطرنشان کرد که بازیکنان چهار تیم و کادر داوری که بر این دو مسابقه نظارت داشتند برای ادای توضیحات فراخوانده شده اند و طبق مقررات فدراسیون فوتبال سیرالئون، کنفدراسیون فوتبال آفریقا و فیفا با آنها برخورد می شود.

این ماجرا در رسانه های جهان بازتاب گسترده ای داشته است.

کلیدواژه