اسد 25, 1401 10:52 Asia/Kabul
  • پایان کار تیم ملی تکواندوی افغانستان در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی
    پایان کار تیم ملی تکواندوی افغانستان در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی

تیم ملی تکواندو افغانستان بدون کسب مدال از مسابقات همبستگی کشور‌های اسلامی کنار رفت.

به گزارش رادیو دری، تیم ملی سه نفره تکواندوی افغانستان با شرکت در مسابقات همبستگی کشور‌های اسلامی از این بازی‌ها بدون مدال خداحافظی کرد.

روز دوشنبه در آخرین روز بازی‌های تکواندوی این رقابت‌ها علی اکبر امیری آخرین نماینده  تکواندوی افغانستان که در رقابت نخست حریف پاکستانی خود را از پیش‌رو برداشته بود، با مغلوب شدن مقابل رقیب ترک خود از گردنه این رقابت‌ها حذف شد. 

پیش از این هم محسن رضایی تکواندو کار شماره یک افغانستان و قهرمان آسیا در نخستین مسابقه و در وزن 58 کیلو گرم در برابر تکواندو کار ایرانی 4 بر صفر شکست خورده بود.

در ادامه این بازی‌ها روز گذشته حکمت‌الله زین دیگر ملی پوش افغانستان در نخست با قرعه استراحت روبرو شد و در بازی دوم با شکست قاطع رقیب تاجیکستانی خود راهی مرحله نیمه‌نهایی شد و اما با شکست مقابل حریف ازبکستانی اش او نیز به مدال این رقابت‌ها دست نیافت.

ملی پوشان تکواندوکار افغانستان که از مدعیان اصلی این رقابت‌ها برای کسب مدال برای این کشور بودند واما بدون هیچ مدال از این رقابت‌ها به خانه برمیگردند.

پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی با میزبانی کشورترکیه از ۱۸ اسد در قونیه آغاز شده و تا ۲۷ اسد ادامه خواهد داشت.

تکواندوکار افغانستان رقیب پاکستانی را شکست داد

کلیدواژه