رادیو ۲۴ ساعته جام‌جهانی فوتبال افتتاح شد
(last modified 1401-08-29T14:16:59+00:00 )
عقرب 29, 1401 18:46 Asia/Kabul
  • رادیو ۲۴ ساعته جام‌جهانی فوتبال افتتاح شد
    رادیو ۲۴ ساعته جام‌جهانی فوتبال افتتاح شد

 همزمان با آغاز بازی‌های جام‌جهانی و در راستای آنچه تحقق سیاست‌های سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، هویت‌محوری و عدالت‌گستری، عنوان شده است ، رادیو جام‌جهانی در ساختمان شهدای رادیو افتتاح شد.

رادیو جام‌جهانی به عنوان یک رادیوی فصلی روی موج اف ام و فرکانس ۹۵.۵ مگاهرتز رقابت‌های جام‌جهانی  ۲۰۲۲ قطر را به طور ویژه‌ای پوشش خواهد داد.
«علی بخشی زاده» معاون صدای سازمان صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران در مراسم افتتاحیه رادیو جام‌جهانی گفت: رسانه ملی به عنوان رسانه پیشرو با تمامی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی همیشه در حال برنامه‌ریزی و تدارک وسیعی برای پاسخ به نیاز مخاطبانش است.
بخشی‌زاده افزود: سازمان صداوسیما برای بزرگترین رویداد ورزشی در سطح جهان نیز برنامه‌های گسترده‌ای را پیش‌بینی کرده است و رادیو همانند گذشته در این حوزه بسیار فعال ورود کرده است.
مراسم افتتاحیه جام جهانی فوتبال به میزبانی کشور قطر عصر امروز(یکشنبه، 29 عقرب) برگزار می شود.
تیم ملی فوتبال ایران فردا دوشنبه، بیست‌ویکم نوامبر/ 30 عقرب در ورزشگاه خلیفه قطر به مصاف تیم ملی انگلیس می‌رود. 
جام جهانی فوتبال قطر، بیست‌ودومین جام جهانی است که از بیست‌ویکم نوامبر تا هجدهم دسامبر ۲۰۲۲ /30 عقرب تا 27 قوس 1401 به میزبانی کشور قطر برگزار خواهد شد و تیم ملی فوتبال ایران، در گروه  B با انگلیس، آمریکا و ولز همگروه است. 
جام جهانی فوتبال، پربیننده‌ ترین رخداد ورزشی در دنیا است و هر چهار سال یک بار برای مشخص شدن قهرمان فوتبال جهان  برگزار می‌ شود.

 

کلیدواژه