قوس 26, 1401 12:54 Asia/Kabul
  • هاآرتص: فلسطین، برنده بزرگ جام جهانی قطر است
    هاآرتص: فلسطین، برنده بزرگ جام جهانی قطر است

روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت: برنده جام جهانی قطر، فلسطین است.

به گزارش رادیو دری، عوزی دان خبرنگار روزنامه صهیونیستی هاآرتص روز جمعه تاکید کرد: پیروزی بزرگ، همبستگی اعراب با فلسطینی‌هاست.

دان اضافه کرد: پرچم فلسطین بیشترین محبوبیت را در جام جهانی قطر داشت و اوضاع در داخل و خارج از استادیوم ها، در مترو و خیابان‌ها حتی پس از شکست تیم‌های کشورهای عربی تغییر نکرده است و همه همبستگی بسیار زیاد و فراگیری با فلسطین دارند.

این خبرنگار اسرائیلی افزود: با نزدیک شدن به پایان جام جهانی، حمایت از فلسطین حتی از سوی برگزارکنندگان در مترو و مقامات امنیتی مشهود است؛ اوج این احساسات زمانی بود که یک مراکشی در بلندگوهای ورزشگاه فریاد "زنده باد مراکش، زنده باد فلسطین، آزادی برای فلسطین اشغالی" سرداد.

حمایت تیم های مختلف، مردم قطر و تماشاگران مسابقات جام جهانی 2022 از فلسطین و حرکات نمادینی که توجه جهانی به موضوع فلسطین را بیش از گذشته جلب کرده، یک تریبون تبلیغاتی جهانی را برای مردم مظلوم این کشور فراهم آورده است و فلسطینی‌ها توانستند به قلب و ذهن مردم و هواداران فوتبال در جهان گلزنی کنند.

در حالی به روز‌های پایانی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر نزدیک می‌شویم که موج حمایت و پشتیبانی مسلمانان منطقه و حتی مردم دیگر کشور‌های جهان از فلسطینیان در خلال برگزاری مسابقات روز به روز بیشتر و وسیع‌ترمی‌شود.

جام جهانی قطر، تورنمتی برای همبستگی با فلسطینیان 

کلیدواژه