اسد 31, 1403 13:48 Asia/Kabul

مراسم تقدیر از دستاوردهای تیم ملی فوتسال افغانستان در آستانه اولین حضور تاریخی در مسابقات جام جهانی فوتسال 2024 ازبکستان دیشب 30اسد/ مرداد در محل هتل همای مشهد به میزبانی شرکت امید درخشان بامیان برگزار شد.

به گزارش غزل حسین زاده خبرنگار رادیو دری، عبدالعظیم احمدی مدیریت شرکت امید درخشان بامیان در ابتدای این مراسم طی سخنانی گفت: تیم ملی فوتسال افغانستان به همه ی دنیا ثابت کرد که می توان با امکانات حداقلی کارهای بزرگ انجام داد.

نصیر صداقت مربی تیم ملی فوتسال افغانستان در این مراسم طی سخنانی گفت: تیم ملی فوتسال افغانستان نه تنها نماینده کشور ما بلکه نماینده اراده، تلاش و غیرت مردم افغانستان است.

او افزود: تیم ملی نه تنها یک تیم ورزشی بلکه نمادی از اتحاد، همدلی و آرزوهای بلند مردم ما است.

مجید مرتضایی سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان در این مراسم طی سخنانی گفت: در کل دنیا هیچ  تیمی به اندازه تیم ملی فوتسال افغانستان در این مدت برای حضور در جام جهانی 2024 تمرین نکرده است.  

سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان اعضای این تیم را سخت کوش توصیف کرد و اشاره داشت، این بازیکنان برای شادی مردم خود شبانه روز تلاش می کنند و امیدواریم به زودی شاهد درخشش آن ها در بازی های جام جهانی 2024 ازبکستان باشیم.

خداداد عزیزی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران نیز در جهت حمایت از جوانان تیم ملی فوتسال افغانستان نیز در این مراسم حضور داشت.

وی از مسئولان و مردم افغانستان خواست تا تیم ملی فوتسال افغانستان بعد از مسابقات جام جهانی فراموش نشوند. 

در پایان این مراسم از تیم ملی فوتسال افغانستان نیز با لوح تقدیر و هدایای نقدی تقدیر به عمل آمد.

 از دستاوردهای تیم ملی فوتسال افغانستان تجلیل شد

تجلیل از تیم ملی فوتسال افغانستان در تهران

کلیدواژه