شکستی دیگر برای رژیم صهیونیستی در عرصه ورزش
(last modified Mon, 09 Apr 2018 04:29:31 GMT )
حمل 20, 1397 08:59 Asia/Kabul
  • شکستی دیگر برای رژیم صهیونیستی در عرصه ورزش

درچارچوب کمپین جهانی تحریم اسرائیل (BDS)، مخالفت شرکت بین‌المللی هوندا ژاپن برای برگزاری مسابقات «موتو جی پی» در فلسطین‌اشغالی، شکست دیگری برای رژیم صهیونیستی را در زمینه ورزش رقم زد.

به گزارش رادیو دری به نقل از فارس،جنبش جهانی تحریم اسرائیل (BDS) با هدف حمایت از مردم مظلوم فلسطین، شرکت‌ها، دانشگاه‌ها و موسسات مطرح بین‌المللی سراسر دنیا را به تحریم رژیم صهیونیستی و سازمان‌های مرتبط با اشغالگری این رژیم ترغیب می‌کند که در سراسر جهان رو به گسترش است. 

شرکت بین‌المللی «هوندا» ژاپن و حامی مالی مسابقات «موتو جی پی» در پاسخ به فراخوان «جنبش تحریم علیه اسرائیل»، این مسابقات را به میزبانی شهرک صهیونیست‌نشین «عراد» لغو کرد.

رژیم اشغالگر قدس که در رویای این بود تا با میزبانی این رویداد ورزشی مهم نوعی خودنمایی کند، ناکام ماند تا باردیگر برای جهانیان مشخص شود که این رژیم جعلی و متجاوز چیزی به‌جز اشغالگری بیش نیست.

پیش ازاین؛ شرکت ژاپنی «هوندا» مسابقه اتومبیلرانی 23 و 24 فوریه  گذشته در شهرک صهیونیست‌نشین «عراد» را نیز تحریم کرد که رسانه‌های رژیم صهیونیستی این اقدام را پایبندی به کمپین جهانی تحریم اسرائیل و حذف سرمایه‌گذاری‌ها و مجازات این رژیم به دلیل حقوق فلسطینیان دانستند.

کلیدواژه