سرطان 23, 1397 18:18 Asia/Kabul
  • تیم ملی فوتبال افغانستان 28 اسد به مصاف فلسطین می‌رود

فدراسیون فوتبال افغانستان اعلام کرد که قرار است تیم ملی فوتبال فلسطین برای انجام یک دیدار دوستانه با تیم ملی افغانستان به کابل بیاید.

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، فدراسیون فوتبال افغانستان اعلام کرد که قرار است تیم ملی فوتبال فلسطین برای انجام یک دیدار دوستانه با تیم ملی افغانستان به کابل بیاید.

سید علی کاظمی یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال افغانستان گفت که 28 اسد سال جاری تاریخ برگزاری میان فلسطین و افغانستان است.

وی افزود: «با این بازی، ما به شورای جهانی فوتبال نشان خواهیم داد که می‌توانیم میزبان خوبی باشیم، تا آن‌ها ما را از فهرست پنج کشوری بیرون کنند که نمی‌توانند از رقابت‌ها میزبانی کنند. این از لحاظ فنی نیز برای افغانستان بسیار مهم است چرا که فلسطین در فهرست شورای جهانی فوتبال از افغانستان جلو است.»

افغانستان در سال ۲۰۱۳میلادی، از تیم ملی فوتبال پاکستان نیز میزبانی کرد. در آن بازی دوستانه، تیم ملی افغانستان سه بر صفر پاکستان را برد.

آوا نوشت: تیم ملی فوتبال افغانستان، پس از انجام دیدار دوستانه با تیم ملی فلسطین، روز هفدهم ماه میزان در یک دیدار دوستانه با تیم ملی میانمار در آن کشور بازی خواهد کرد.