فاکس اسپورتس: ایران به «محتمل ترین گزینه قهرمانی» شبیه تر شد
(last modified 1397-10-22T14:54:45+00:00 )
جدی 22, 1397 19:24 Asia/Kabul
  • فاکس اسپورتس: ایران به «محتمل ترین گزینه قهرمانی» شبیه تر شد

شبکه خبری فاکس اسپورتس آسیا بعد از پیروزی 2 بر صفر ایران برابر ویتنام و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا نوشت که شاگردان کارلوس کی روش با این پیروزی به «محتمل ترین گزینه قهرمانی» در این تورنمنت شبیه تر شدند.

به گزارش ایرنا، شبکه فاکس اسپورتس شاگردان «کارلوس کی روش» پرتغالی به لطف 2 گل حیاتی «سردار آزمون»، کار خود مقابل ویتنام را به بهترین شکل ممکن انجام دادند و حالا به معنای واقعی کلمه به محتمل ترین گزینه کسب عنوان قهرمانی جام ملت های 2019 آسیا شبیه شدند.

در جریان این بازی، آزمون در نیمه نخست با یک ضربه سر و در نیمه دوم هم با ضربه پای چپ در حالتی نامتعادل دومین پیروزی را برای ایرانی ها به ارمغان آورد؛ بردی که شاگردان کی روش مستحق آن بودند.

در سوی دیگر، ویتنامی ها در برخی از لحظات بازی خوب ظاهر شدند اما در مقابل دروازه آنچنان زهردار نبودند تا دومین شکست از دومین بازی آنها در مرحله گروهی این تورنمنت رقم بخورد.

در این بین، کاربران فضای مجازی برای قدردانی از آزمون و تیم ملی ایران که در این دوره برای قهرمانی در آسیا مصمم به نظر می رسد، به سرعت وارد عمل شده و پست های جالبی را منتشر کردند که از جمله آنها می توان به اظهار نظر جالب یکی از کابران توییتر اشاره کرد:«لحظه به ثمر رسیدن گل آزمون با پاس قدوس، فکر کردم بازی تیم ملی اسپانیا را می بینم».

کلیدواژه