سرطان 19, 1398 09:31 Asia/Kabul
  • عذرخواهی رئیس فدراسیون بین‌المللی والیبال از ایران

رئیس فدراسیون بین‌المللی والیبال (FIVB) در نامه‌ای به فدراسیون والیبال ایران، به دلیل معطل شدن اعضای تیم والیبال ایران در فرودگاه شیکاگو عذرخواهی کرد.

اعضای تیم ملی والیبال ایران که برای شرکت در مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال به شیکاگو سفر کرده بود، حدود چهار ساعت در فرودگاه این شهر معطل شدند و مورد بازجویی نیروهای امنیتی آمریکایی قرار گرفتند.

در همین حال، فدراسیون والیبال ایران با ارسال نامه‌ای به فدراسیون بین‌المللی والیبال، اعتراض رسمی خود را درباره نحوه برخورد مقامات آمریکایی با ملی پوشان والیبال ایران اعلام کرد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، «اری گراسا» Ary Graça رئیس فدراسیون بین‌المللی والیبال در پاسخ به این نامه، از اتفاقات رخ داده عذرخواهی و تصریح کرد: فدراسیون بین‌المللی والیبال با مسئولان مربوطه در آمریکا بحث و گفت‌وگو کرده و به دنبال راهکاری برای جلوگیری از تکرار این اتفاقات است.

دور نهایی رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال از دهم ژوئیه در آمریکا آغاز می‌شود و تیم ملی ایران در دو بازی نخست خود به مصاف تیم‌های لهستان و برزیل می‌رود.

تیم ملی والیبال ایران در دور مقدماتی با کسب 12 پیروزی و سه شکست به عنوان تیم دوم راهی مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال شد.

کلیدواژه