Pars Today

Dari
  • صفحه اصلی
  • خبر
  • رادیو
  • Albanian shqip
  • Armenian Հայերեն
  • Assyrian ܐܬܘܪ̈ܝܐ
  • Azeri Azəri
  • Bangla বাংলা
  • Chinese 中文
  • Dari دری
  • English English
  • French français
  • German Deutsch
  • Hausa Hausa
  • Hebrew עברית
  • Hindi हिन्दी
  • Indonesian Bahasa Indonesia
  • Italian Italiano
  • Japanese 日本語
  • Kazakh қазақ тілі
  • Kiswahili Kiswahili
  • Pashto پښتو
  • Persian فارسی
  • Russian Русский
  • Spanish Español
  • Tajik Тоҷик
  • Taleshi Tolışə
  • Turkish Türkçe
  • Turkmen Türkmen
  • Uzbek узбек
  • خانه
  • افغانستان
  • ایران
  • غرب آسیا
  • جهان
  • مصاحبه
  • اقتصادی
  • فرهنگی
  • علمی
  • ورزشی
  • چندرسانه ای
  • برنامه‌ها

تغذیه با شیر مادر

  • سوء تغذیه ۲۰ درصد از اطفال زیر پنج سال در بدخشان

    سوء تغذیه ۲۰ درصد از اطفال زیر پنج سال در بدخشان

    اسد 18, 1404 13:45

    هم‌زمان با هفته جهانی تغذیه با شیر مادر، مسؤولان صحی در ولایت بدخشان می‌گویند حدود ۲۰ درصد از کودکان زیر پنج سال این ولایت به سوء تغذی مواجه‌اند.

  • ارتباط مصرف شیر مادر در کودکان و نتایج بهتر در مدرسه

    ارتباط مصرف شیر مادر در کودکان و نتایج بهتر در مدرسه

    جوزا 18, 1402 04:40

    یافته‌های پژوهشگران دانشگاه اکسفورد در بریتانیا نشان داد، دانش آموزانی که در دوران نوزادی از شیر مادرشان استفاده کرده اند، در دوره دبیرستان، نمرات بهتری کسب می‌کنند.

  • تغذیه با شیر مادر برای جلوگیری از اگزما، آسم و آلرژی در نوزادان

    تغذیه با شیر مادر برای جلوگیری از اگزما، آسم و آلرژی در نوزادان

    جدی 23, 1401 09:25

    محققان در یک مطالعه جدید به این نتیجه رسیدند: نوزادانی که بیش از سه ماه با شیر مادر تغذیه می شوند به دلیل مولکول های موجود در شیر با خطر کمتری برای ابتلا به حساسیت‌هایی مانند اگزما، آلرژی و آسم روبرو می‌شوند.

  • شیر مادر کودک را در مقابل دیابت ایمن می کند

    شیر مادر کودک را در مقابل دیابت ایمن می کند

    اسد 10, 1400 06:16

    مصرف شیر مادر از ابتلای کودک به دیابت در سنین بزرگسالی جلوگیری می کند.

اخبار مهم
  • پاکستان: ۴ لانه تروریستی  در خاک افغانستان هدف قرار داده شد

    پاکستان: ۴ لانه تروریستی  در خاک افغانستان هدف قرار داده شد

  • طالبان در هرات بازداشت معترضان را با بازرسی خانه‌ها و تلفن‌ها تشدید کرد

    طالبان در هرات بازداشت معترضان را با بازرسی خانه‌ها و تلفن‌ها تشدید کرد

  • عراقچی هشدار داد؛ هیچ حمله یا تهدیدی بی‌پاسخ نخواهد ماند

    عراقچی هشدار داد؛ هیچ حمله یا تهدیدی بی‌پاسخ نخواهد ماند

  • ایران: قطعنامه ۲۲۳۱ منقضی شده و تلاش غرب برای بازگرداندن تحریم‌ها «مذبوحانه» است

    ایران: قطعنامه ۲۲۳۱ منقضی شده و تلاش غرب برای بازگرداندن تحریم‌ها «مذبوحانه» است

  • ۱۳ غیرنظامی در حملات هوایی پاکستان بر شرق افغانستان کشته شدند

    ۱۳ غیرنظامی در حملات هوایی پاکستان بر شرق افغانستان کشته شدند

ورزشی
  • مسابقات پهلوانی بومی در نورستان با قهرمانی خلیل پهلوان پایان یافت

    مسابقات پهلوانی بومی در نورستان با قهرمانی خلیل پهلوان پایان یافت

  • تیم کریکت زون سپین‌غر جلال آباد قهرمان مسابقات داخلی پنجاه اوره شد

    تیم کریکت زون سپین‌غر جلال آباد قهرمان مسابقات داخلی پنجاه اوره شد

  • مفید گروپ قهرمان رقابت‌های کریکت جام عید در بلخ شد

    مفید گروپ قهرمان رقابت‌های کریکت جام عید در بلخ شد

  • پاری‌سن‌ژرمن برای دومین سال پیاپی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد

    پاری‌سن‌ژرمن برای دومین سال پیاپی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد

علمی
  •  نوشیدن آب هم می‌تواند باعث زوال عقل شود

    نوشیدن آب هم می‌تواند باعث زوال عقل شود

  • راز جلوگیری از بازگشت وزن کاهش‌یافته چیست؟

    راز جلوگیری از بازگشت وزن کاهش‌یافته چیست؟

  • سازمان جهانی صحت: خطر «هانتاویروس» برای سلامت عمومی کم است

    سازمان جهانی صحت: خطر «هانتاویروس» برای سلامت عمومی کم است

  • ۱۰ ماده غذایی که تمام روز به شما انرژی می‌دهند

    ۱۰ ماده غذایی که تمام روز به شما انرژی می‌دهند

بیشترین بازدید
  • صوت |

    تجمع مردم هرات در اعتراض به محدودیت‌ها علیه زنان به تنش کشیده شد

  • مراسم تشییع و خاکسپاری رهبر شهید انقلاب بعد از دهه اول محرم برگزار می‌شود

  • صوت |

    محکومیت تجمع اعتراضی در جبرئیل هرات از سوی علما و متنفذین محلی

  • صوت |

    همکاری‌های ریلی ایران و افغانستان گسترش می‌یابد

  • صوت |

    صنعت چرمه‌دوزی افغانستان؛ هنری صد ساله که هنوز در مراسم خوشی می‌درخشد

  • صوت |

    افزایش هزاران تُنی حاصلات گندم در هلمند

  • صوت |

    ۱۳ غیرنظامی در حملات هوایی پاکستان بر شرق افغانستان کشته شدند

  • صوت |

    پیشرفت ۵۲ درصدی زیرساخت‌های طرح تاپی در خاک افغانستان

Pars Today

© 2026 PARS TODAY. All Rights Reserved.

خبر
    خانه
    افغانستان
    ایران
    غرب آسیا
    جهان
    مصاحبه
    اقتصادی
    فرهنگی
    علمی
    ورزشی
    چندرسانه ای
    برنامه‌ها
رادیو
    برنامه ها
    برنامه های اخیر
    آرشیو
    فرکانس
Pars Today
    درباره ما
    تماس با ما
    آر اس اس