• این میوه زمستانی در بدن معجزه می‌کند

    این میوه زمستانی در بدن معجزه می‌کند

    حوت 13, 1402 11:59

    لیمو در گروه مرکبات قرار می‌گیرد و یک میوه زمستانی مفید و سرشار از ویتامین ث و فولات(ب۹) است که با مهار استرس، کاهش التهاب و کمک به واکنش‌های ایمنی بدن نقشی حیاتی در تقویت سیستم ایمنی ایفا می‌کنند.

  • برای سنگ کلیه آب این میوه را بخورید

    برای سنگ کلیه آب این میوه را بخورید

    ثور 20, 1402 11:24

    لیمو دارای خواص بهداشتی باورنکردنی است. بنابراین اگر در صورت ابتلا به برخی شرایط پزشکی تصمیم به دریافت نسخه از پزشک تان دارید، می توانید این بار آب گرم با لیمو را جایگزین این نسخه ها کنید.

  • از امروز پوست لیمو را دور نریزید!

    از امروز پوست لیمو را دور نریزید!

    دلو 26, 1398 11:29

    پوست لیمو را می توانید به روش های مختلفی برای غذا و حتی بهبود بهداشت شخصی و منزل استفاده کنید. لیمو و بقیه مرکبات افزون بر این که خوشمزه هستند، پوست حاوی اسانس دارند که می توان از پوست آن ها هم به تنهایی برای تهیه انواع غذاها، سس ها ، کیک ها و شیرینی جات استفاده کرد و حتی پا را فراتر از آن گذاشت و به دلیل خواص شیمیایی ترکیبات آن ها برای بهداشت فردی و خانه داری و نظافت هم از آن کمک گرفت.

  • آشنایی با خواص بی‌نظیر لیمو عمانی

    آشنایی با خواص بی‌نظیر لیمو عمانی

    جدی 10, 1398 10:19

    لیمو عمانی خواص بی نظیری دارد و در پیشگیری از سرطان‌ها و درمان سرماخوردگی و سرفه مفید است.

  • معجزه لیموترش برای کبدچرب !

    معجزه لیموترش برای کبدچرب !

    اسد 04, 1398 13:00

    لیمو ترش یک ماده تقویت‌کننده زیبایی است و باعث افزایش سلامتی می‌شود. سم‌زدایی از کبد عامل مهم و اساسی در سوزاندن چربی به خصوص چربی‌های دور شکم و کمر به شمار می رود زیرا کبد به سوزاندن چربی‌های ذخیره‌شده در بدن کمک می‌کند.

  • خواص پوست لیموترش از میوه اش بیشتر است

    خواص پوست لیموترش از میوه اش بیشتر است

    جوزا 13, 1398 14:55

    بسیاری از ما درباره خواص مفید و ارزش غذایی پوست لیمو اطلاعی نداریم، بنابراین بهتر است قبل از دور انداختن پوست لیمو کمی به خواص آن فکر کنیم، چرا که حتی پوست لیمو نیز بسیار مفید است.

  • بخش‌هایی از مواد غذایی که نباید دور ریخته شوند

    بخش‌هایی از مواد غذایی که نباید دور ریخته شوند

    سنبله 20, 1396 15:04

    پوست پیاز از محتوای بالای کوئرستین سود می برد، که این ماده مغذی گیاهی در مبارزه با التهاب، کاهش فشار خون، پیشگیری از تشکیل پلاک در شریان ها، و حفظ سلامت قلب موثر است.