امریکا با ترور سردار سلیمانی خود را افشا کرده و در معرض قضاوت افکار عمومی جهان قرار داد
(last modified 1398-10-16T07:23:52+00:00 )
جدی 16, 1398 11:53 Asia/Kabul

امریکا با ترور سردار سلیمانی و همراهانش آشکارا خود را افشا کرده و در معرض قضاوت افکار عمومی جهان قرار داد

کارشناس سیاسی ایرانی تاکید کرد: امریکا با ترور سردار سلیمانی و همراهانش آشکارا خود را افشا کرده و در معرض قضاوت افکار عمومی جهان قرار داد.

محمد کمال ناصری در گفت و گو با خبرنگار رادیو دری ضمن تسلیت و تبریک شهادت مجاهد بزرگ سردار سلیمانی اظهار داشت: جنایت امریکا در ترور سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس و یاران ایشان که سابقه هم دارد قطعاً پیامدهای خود را خواهد داشت و خون تازه ای را در رگ های مقاومت به جریان خواهد انداخت ضمن اینکه امریکا نمی توانست آشکارتر از این خود را افشا کند و در برابر قضاوت افکار عمومی قرار دهد.

وی افزود: حکومت امریکا یک حکومت تروریست دولتی است اما تلاش کرده که این مسئله را در پوشش حفظ مصالح ملی و امثال آن پنهان کند و حرکاتی که در نقاط مختلف دنیا انجام می دهد مصادیق آشکار تروریسم بوده و ادعای مبارزه با تروریسم امریکا یک فریب بزرگ است.

این کارشناس سیاسی یادآور شد امریکایی ها خودشان اعتراف کرده اند که داعش را به عنوان یکی از گروه های بزرگ تروریستی در غرب آسیا ایجاد کردند، حمله چند روز قبل امریکایی ها به مقر حشدالشعبی عراق هم در راستای دفاع از داعش و انتقام گیری به خاطر شکست این گروه و پروژه داعش سازی در منطقه صورت گرفت.

به گفته ناصری افراد و ستاره هایی مانند سردار قاسم سلیمانی شایسته بهترین نوع مرگ یعنی شهادت هستند، رهبر معظم انقلاب اسلامی هم در دیداری با سردار سلیمانی به ایشان فرمودند که شما شایسته شهادت هستید، خداوند شما را برای خدمات بیشتر به اسلام و امت اسلامی حفظ کند، به هر صورت مقدرات الهی این بود که ایشان به خیل شهدا بپیوندد و به آرزوی خود برسد.

این کارشناس سیاسی تاکید کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند که هرگونه تعرض به مصالح و منافع ملت ایران بدون پاسخ نخواهد بود و ما قاطعانه پاسخ خواهیم داد، در آینده نوع پاسخ مشخص خواهد شد و در ازای این ترور حتماً امریکا و نیروهای تروریست آن گوشمالی خواهند شد.

وی اضافه کرد: امریکا آسیب پذیرتر از آن است که بخواهد چنین اقداماتی انجام دهد، فرار کند و سر خود را در دنیا بالا بگیرد بخصوص که سردار سلیمانی یک شخصیت جهانی مبارزه با تروریزم بود بنابراین افکار عمومی جهان این آمادگی را دارد که امریکا به خاطر این جنایت تنبیه شود و قطعاً جمهوری اسلامی با تدبیر و رعایت مصالح امت اسلامی اقدام خواهد کرد و امید می رود پاسخی که داده خواهد شد امریکا و متحدینش را از این اقدام رذیلانه پشیمان کند.

 

کلیدواژه