ثور 07, 1399 10:17 Asia/Kabul

مهاجرین افغانستانی قدردان زحمات کادر درمانی بیمارستان های جمهوری اسلامی ایران هستند

عضو هیات مدیره موسسه خیریه امام جواد (ع) گفت: مهاجرین افغانستانی قدردان زحمات کادر درمانی بیمارستان های جمهوری اسلامی ایران هستند.

علیرضا یوسفیان در گفت و گو با خبرنگار رادیو دری گفت: مهاجرین افغانستانی همواره از خدمات درمانی و بهداشتی در ایران استفاده می کنند اما در دوران درگیری با ویروس کرونا این خدمات نمود بیشتری پیدا کرده که جای قدردانی دارد.

وی که در جمع خیرین مهاجر در این مراسم قدردانی از خدمات کادر درمانی بیمارستان امام رضا (ع) حضور داشت به خبرنگار رادیو دری گفت: این برنامه از سوی موسسه خیریه امام جواد (ع) طراحی شد تا از مدافعان سلامت و مجاهدان خط مقدم مبارزه با کرونا که در بیمارستان ها فعالیت می کنند تشکر شود.

عضو هیات مدیره موسسه خیریه امام جواد (ع) اظهار کرد: ضمن قدردانی 400 بسته خوراکی شامل تنقلات و شیرینی جات به منظور پذیرایی از کادر درمان درگیر مبارزه با کرونا بصورت بهداشتی تهیه و با حضور دکتر بهرامی رئیس سابق بیمارستان امام رضا و نماینده وزیر بهداشت در امور افغانستان تقدیم شد و از طرف اعضای خیریه امام جواد (ع) و نیز به نیابت از مهاجرین افغانستانی از آنان تشکر و قدردانی شد و پس از آن هم اعضای هیات به بیمارستان قائم (عج) مراجعه و ضمن قدردانی از کادر درمان 100 بسته خوراکی نیز تقدیم شد.

یوسفیان عنوان کرد: هیات هایی هم به بیمارستان هاشمی نژاد، بیمارستان امام زمان، قمر بنی هاشم و بیمارستان شریعتی مراجعه و از پزشکان و پرستاران درگیر با مسئله کرونا قدردانی کردند.

وی اضافه کرد: همچنان به مناسبت دستور آقای روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران برای درمان رایگان مهاجرین افغانستانی مبتلا به کرونا هم تشکر و از دکتر بهرامی خواسته شد که مراتب این تشکر و قدردانی را به ایشان ابلاغ کند.

 

کلیدواژه