اسد 06, 1399 08:53 Asia/Kabul
  • عملیات مرصاد؛ پایان تلخ جبهه باطل و نفاق

ارتش جمهوری اسلامی ایران در سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد اعلام کرد: در این عملیات، سرعت عمل و اقتدار نیروهای ارتشی، سپاهی و مردمی در نبرد زمینی، سنگین‌ترین شکست را به دشمن وارد کرد و پایان تلخ جبهه باطل و نفاق را رقم زد.

5مرداد/اسد، سالروز رویارویی نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران در عملیات غرور آفرین مرصاد با گروهک تروریستی منافقین در مرزهای غربی ایران است.
ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای تصریح کرد: دفاع مقدس، تبلور اراده ملتی بزرگ برای ایستادگی در برابر هرگونه تهاجم و بدخواهی دشمنان و همبستگی و اتحاد همه ارکان ایران اسلامی است.
در ادامه بیانیه ارتش آمده است: در عملیات مرصاد، حضور فرماندهان مؤمن و کارآزموده، پشتوانه مردمی نظام و ظرفیت بسیج همگانی نیروها در برابر تهاجم ناجوانمردانه دشمن، محکم‌ترین نشانه فتح بود.
عملیات مرصاد 27 ژوئیه 1988/5اسد1367 به منظور مقابله با حمله گروهک تروریستی منافقین که ازسوی رژیم صدام حمایت می شدند، در استان کرمانشاه، غرب ایران آغاز شد.
در این عملیات، بیش از چهار هزار و 800 نفر از اعضای گروهک تروریستی منافقین کشته و زخمی شدند که البته در میان کشته شدگان و اسیران تعداد زیادی از اعضای ارشد این گروهک نیز وجود داشت.

کلیدواژه