اسد 31, 1399 10:13 Asia/Kabul

سلام بر محرم، سلام بر حسین، سلام بر حرم ، سلام بر روضه حسین علیه السلام

سلام بر محرم، عاشورا، کربلا و حسین علیه السلام. اگر نهضت و قیام امام حسین علیه السلام نبود، اثری از اسلام و دین نبود. سلام بر دلدادگان حضرت دوست، مشعل داران سرفراز سلوک الی الله ، فرزندان محرم، عاشورا، کربلا و حسین علیه السلام ؛ شهدا که عاشق خدایند، شیفتگانی که در دریای عشق الهی مستغرق اند و  آنان که در قهقهه مستانه شان و در شادی وصولشان «عند ربهم یرزقون» اند، نفوس مطمئنه‌ای که مورد خطاب «فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی» اند.

محرمی دیگر از راه رسید؛ پرچم‌ها و علم و بیرق عزاداری امام حسین علیه السلام همه جا برافراشته شده، خدایا از تو ممنونیم که باردیگر توفیق حضور در محرم و روضه رو به ما عطا کردی از تو ممنونیم که محرم امسال رو هم دیدیم، ممنونیم که میتونیم لباس مشکی بپوشیم. سلام بر محرم سلام بر پرچم و علم سلام بر شعر محتشم.

محرم امسال باتوجه به شرایط پیش اومده باید با دقت بیشتری برگزار بشه که نکنه با سهل انگاری، زنجیره انتقال کرونا ادامه پیدا کنه برای همین لازم که هممگي شیوه نامه‌های بهداشتی رو جدی بگیریم تا سلامت خود و دیگران رو به خطر نیاندازيم حتما که رضایت امام حسین علیه السلام هم در گرو همینه.

خدایا  به حق حسین (ع) از تو می‌خواهیم که در امر  فرج حضرت صاحب الزمان (عج) تعجیل نمایی و همچنین بر همه رفتگان رحمت فرستی خدایا از تو سلامتی در دین و عاقبت بخیری را  مسئلت داریم.

کلیدواژه