توییت رهبر معظم انقلاب در واکنش به شکست ترامپ در انتخابات
(last modified Sun, 08 Nov 2020 08:54:41 GMT )
عقرب 18, 1399 13:24 Asia/Kabul
  • توییت رهبر معظم انقلاب در واکنش به شکست ترامپ در انتخابات
    توییت رهبر معظم انقلاب در واکنش به شکست ترامپ در انتخابات

"اوضاع در ایالات متحده و آنچه آنها خود در مورد انتخابات خود می گویند یک نمایش است!"

حساب توئیتر پایگاه اطلاع‌رسانی دفترحفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی، درواکنش به شکست «دونالد ترامپ» و پیروزی «جو بایدن» در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پیامی با اشاره به این واقعیت  افزود، این نمونه ای از چهره زشت لیبرال دموکراسی در آمریکا است؛ صرف نظر از نتیجه، یک چیز کاملاً واضح بوده و آن سقوط قطعی سیاسی، مدنی و اخلاقی رژیم ایالات متحده است.

رسانه‌های آمریکایی از جمله "سی‌اِن‌اِن"، "فاکس‌نیوز"، "سی‌بی‌اِس"، "آسوشیتدپرس" و "نیویورک‌تایمز" شامگاه شنبه (هفتم نوامبر) با اعلام اینکه «جو بایدن» توانسته به 290 رأی الکترال دست پیدا کند، او را پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا معرفی کردند.

آنچه مسلم است  قطع نظر از نتیجه انتخابات، ماهیت واقعی سیاست امریکا  استکباری  وسلطه جویی است. این سیاست با تغییرات ظاهری در مدار حاکمیت و دست بدست شدن قدرت بین دو جریان مسلط برسرنوشت سیاسی مریکا تغییر نخواهد کرد.واقعیت های گذشته و امروز نشان می دهد  که آنچه بعنوان تغییر در سیاست های امریکا  تلقی می شود؛ چیزی بیش از تفاوت ظاهری در روش ها و استراتژی های دولتمردان امریکا نیست.به همین علت  این رفت و آمدها   تاثیر قابل اعتنایی بر حل معضلات و مسایل جهانی که عمده انها نتیجه  تمامیت خواهی و سلطه جویی امریکاست؛ نداشته و نخواهد داشت.

بی عدالتی، تبعیض و تحمیل جنگ و مادی گرایی افراطی از مشخصه های تغییر ناپذیردر سیاست های امریکاست. به این فهرست می بایست توخالی بودن ادعای  دموکراسی  در امریکا را هم اضافه کرد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی سه‌شنبه  هفته گذشته نیز در سخنان زنده و تلویزیونی، در خجسته سالروز میلاد پیامبر خاتم حضرت محمد مصطفی(صلی‌الله‌علیه‌وآله) و ولادت حضرت امام جعفر صادق(علیه‌السلام)  با اشاره به جنجال ها و رفتارهای ناهنجار و فضاحت انتخاباتی  درامریکا؛ این وضع را نمونه‌ای از چهره کریه لیبرال دموکراسی دانستند و گفتند: جدای از اینکه چه کسی در آمریکا بر سر کار بیاید، اوضاع کنونی نشانگر انحطاط شدید مدنی، سیاسی و اخلاقی در آمریکا است و این، موضوعی است که صاحبان فکر و اندیشه در آمریکا به آن اذعان می کنند.
ایشان سرانجام چنین نظام سیاسی را اضمحلال و انهدام خواندند و تأکید کردند:

البته اگر برخی بر سر کار بیایند این انهدام زودتر انجام خواهد شد و اگر برخی دیگر به قدرت برسند ممکن است قدری به تاخیر بیفتد اما سرنوشت محتوم، نابودی است.
مقامهای امریکا بارها نشان داده اند که  برای حفظ منافع نامشروع خود از هیچ کاری رویگردان نبوده اند  حتی اگر جنایت ضد بشری همچون استفاده از سلاح اتمی  باشد. امریکایی‌ها در ۴۱ سال گذشته  با  تهدید و تحریم و حمایت از رژیم جنایتکار صدام در جنگ تحمیلی و  دادن سلاح شیمیایی و پس از آن نیز با حمایت از آشوبگران  و با روشهای به اصطلاح براندازی از درون در قالب جنگ نرم و با ترور و حمایت ازتروریست ها و حتی ایجاد مانع در دسترسی ایران به دارو و تجهیزات پزشکی در دوران سخت شیوع بیماری کرونا، همه تلاش خود را برای ضربه زدن به ملت ایران بکار گرفتند.

توییت رهبر معظم انقلاب  در واقع یاد آور همه این  واقعیت هاست که نشان می دهد  ماهیت امریکا از گذشته تا کنون هیچ تغییری نکرده و در این مقطع آثار همان رفتارها  و خصلت های زشت  از درون  چهره زشت لیبرال دموکراسی در ایالات متحده آشکار شده است.

 

کلیدواژه