امام خمینی(ره) بهترین الگو برای ملت های مسلمان در دنیای معاصر است
(last modified 1400-03-15T08:47:20+00:00 )
جوزا 15, 1400 13:17 Asia/Kabul

رئیس شورای اخوت اسلامی افغانستان گفت: ملت مسلمان افغانستان با پیروری از اندیشه های امام خمینی که نباید از شرق و غرب هراس داشت، در مقابل بزرگترین مکتب الحادی جهان ایستاد و مجاهدان این کشور بزرگترین ارتش دنیا را وادار به تسلیم کرد.

مولوی حبیب الله حسام استاد دانشگاه و رئیس شورای اخوت اسلامی افغانستان در گفت و گو با خبرنگار رادیو دری گفت: نقش رهبری امام خمینی(ره) و نگاه مدبرانه و صبورانه ایشان بر مردم افغانستان و سایر ملت های جهان تاثیرات بسیار مثبت، قوی و سازنده داشته است.

وی تصریح کرد: بهترین الگو در دنیای معاصر برای مسلمانان امام خمینی(ره) است که انقلاب اسلامی در ایران را به پیروزی رساند و انقلاب اسلامی ایران یگانه انقلابی بود که علاوه بر این که با ملت خود همصدا بود با دیگر ملت های مسلمان و مظلوم جهان هم نیز هم صدا شد.

مولوی حسام افزود: اکثریت انقلابی های که در جهان معاصر رخ داد یا به پیروزی نرسید و یا در مسیر راه دچار انحراف شد و یگانه انقلابی که به اهداف خود دست پیدا کرد و مایه امید برای ملت های جهان شد انقلاب اسلامی ایران بود.

رئیس شورای اخوت اسلامی افغانستان بیان داشت: ملت مسلمان افغانستان با پیروری از اندیشه های امام خمینی که نباید از شرق و غرب هراس داشت، در مقابل بزرگترین مکتب الحادی جهان ایستاد و با تجاوز شوری به افغانستان، مجاهدان این کشور بزرگترین ارتش دنیا را وادار به تسلیم کرد.

کلیدواژه