اسد 31, 1400 13:38 Asia/Kabul

مدیرکل رادیوهای شبه‌قاره و شرق آسیای معاونت برون‌مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و مدیر رادیو دری گفت: با توجه به تحولات افغانستان، بخش های خبری رادیو دری را افزایش داده ایم و تلاش می کنیم تا نیازهای مخاطبان خود را برآورده بسازیم.

محمدحسن نوروزی مدیر رادیو دری برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با خبرنگار رادیو دری گفت: نظر به تحولاتی که این روز ها در افغانستان صورت گرفته است،  ضرورت ایجاب می کرد که رادیو دری برای پوشش بهتر رویدادها در صحنه حضور بهتری داشته باشد.

وی تصریح کرد: برای پوشش بهتر اخبار افغانستان رادیو دری برخی تغیرات را در جدول پخش خود ایجاد کرده است و عمده این تغیرات در بخش های خبری و سیاسی است و ما تلاش می کنیم تا نیازهای شنونده های خود را برآورده بسازیم چون نیاز مخاطب است که خبرهای جدید را از طریق این رادیو بشنود.

نوروزی بیان داشت: به همین جهت 3 بخش خبری صبحگاهی در ساعت های 7، 9 و 10 صبح و همچنین بخش خبری ساعت 15 به رادیو دری اضافه شد و تلاش می کنیم که در بخش های سیاسی هم تغیراتی را بوجود بیاوریم.

مدیر رادیو دری اظهار داشت: امیدواریم با تغیراتی که ایجاد شده است بتوانیم بهتر از این در کنار مردم افغانستان باشیم و اخبار و رویداد های افغانستان را به اطلاع مردم برسانیم.

لازم به ذکر است که علاقمندان رادیو دری در پایتخت افغانستان می توانند روزانه 4 ساعت برنامه های این رادیو را از طریق موج اف ام نیز دریافت کنند.

 این افزایش پخش شامل بخش صبحگاهی رادیو دری از ساعت 7  تا 9 است.

شنوندگان رادیو دری در کابل در این ساعت ها می توانند با شنیدن بخش های خبری ساعت 7 و 8  بامداد از مهمترین اخبار افغانستان، منطقه و جهان آگاه و از برنامه زنده کافه صبح نیز بهره مند شوند.

کلیدواژه