حضور افراد در اربعین حسینی نمادی از وحدت شیعه و سنی است
(last modified 1395-08-25T07:53:34+00:00 )
عقرب 25, 1395 12:23 Asia/Kabul
  • حضور افراد در اربعین حسینی نمادی از وحدت شیعه و سنی است

امام جمعه روستای آلتی آغاچ (ولایت گلستان/ایران) گفت: کنگره عظیمی که هرساله در اربعین حسینی اتفاق می افتد نمادی از وحدت شیعه و سنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، عبدالصمد جانقربان غراوی، امام جمعه روستای آلتی آغاچ شهرستان مرواتپه در جمع خبرنگاران ولایت گفت: کنگره عظیمی که هرساله در اربعین حسینی اتفاق می افتد نمادی از وحدت شیعه و سنی است.

 

وی افزود: حضور شیعه و سنی در کنار هم نشان از اتحاد، همبستگی و همدلی است که می تواند بسیار مورد توجه جهانیان خصوصا دشمنان انقلاب اسلامی ایران باشد.

 

غراوی هدف از حضور میلیونی افراد مختلف در کربلای معلی را وجود اتحاد در بین مسلمانان اعلام کرد و اظهارداشت: دشمنان بدانند ما مسلمانان در کنار هم باقی می مانیم و با هم زندگی می کنیم و با این اتحاد توطئه های آنان را خنثی می کنیم.

 

وی تصریح کرد: اجرای این حرکت ها باعث خواهد شد تا نقشه های دشمنان از بین برود و آنان را برسر جای خودشان بنشاند.

 

امام جمعه روستای آلتی آغاچ  گفت: دشمنان باید توجه داشته باشند و بدانند که ملت مسلمان همیشه در دفاع از ارزش ها و مقدسات در صحنه حضور خواهند داشت و نقش آفرینی خواهند کرد.

 

وی  افزود: در دوران 8 سال دفاع مقدس و دیگر صحنه های انقلاب اسلامی ایران حضور طلاب شیعه و سنی بسیار پر رنگ بود و توانستند اتفاقات بسیار بزرگی را رقم بزنند.

 

کلیدواژه