میزان 16, 1402 13:24 Asia/Kabul

کارشناس افغانستانی در امور سیاسی: گنبد افسانه ای رژیم اشغالگر قدس فروریخت و این رژیم به آخر خط رسیده است.

سید جواد وحیدی کارشناس افغانستانی در امور سیاسی در گفت و گو با برنامه انعکاس رادیو دری گفت: در مقابل طرح سازش با رژیم صهیونیستی که در قرارداد کمپ دیوید و بعد از آن مطرح شد، استراتیژی مقاومت از سوی گروه های مقاومت فلسطینی نیز شکل گرفت که این گروه های مقاومت آزادی قدس را فقط قیام مسلحانه در برابر رژیم اشغالگر قدس می دانستند و تا به امروز ثابت شد که هر گونه سازش با این رژیم وحشی و اشغالگر هیچ دستاوردی برای مردم فلسطین نداشته است نه مشکل آورگان حل شد و نه سرزمین فلسطین آزاد شد.

وی تصریح کرد: این مقاومت بود که توانست سرزمین های اشغال شده جنوب لبنان و باریکه غزه را آزاد و این آزادی را نصیب ملت فلسطین کند.

این کارشناس افغانستانی بیان داشت: امروز در مقابل مجهز ترین ارتش منطقه غرب آسیا که ارتش اسرائیل باشد، جریان مقاومت برای اولین بار توانست در سرزمین های اشغالی، گنبد آهنی رژیم صهیونیستی را فرو بریزد.

وحیدی اظهار داشت: شلیک 5 هزار موشک از داخل نوار غزه که در محاصره زمینی، هوایی و دریایی قرا دارد، نشان از قدرت برتر نیروهای مقاومت و شکست گنبد افسانه ای رژیم غاصب اسرائیل است و در عین حال پیشروی در داخل خاک رژیم اشغالگر قدس نشان می دهد که فروپاشی اسرائیل نزدیک است.

وی خاطر نشان ساخت: حملات وحشیانه اسرائیل که در پاسخ به حملات نیروهای مقاومت انجام شد نشان داد که رژیم صهیونیستی به آخر خط رسیده است.

رزمندگان مقاومت فلسطین روز شنبه عملیات همه جانبه و بی نظیر خود را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی آغاز کردند؛ عملیاتی که در عمر 75 ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست ها را در شوک فرو برده است.

در پی عملیات مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی موسوم به «طوفان الاقصی»، 300 صهیونیست تاکنون کشته شده اند.

همچنین حدود 40 صهیونیست نیز با اسارت گروه مقاومت فلسطین در آمده اند.

افزایش شمار زخمی‌های صهیونیست‌ها در عملیات طوفان الاقصی در حالی است که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی شنبه شب اعتراف کرد که آنچه امروز رخ داد، بی سابقه بود.

سخنگوی سابق ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعتراف کرد که کل نظام اسرائیل در برابر حمله حماس به کلی ناکام مانده و فشل است.

این مقام پیشین ارتش رژیم صهیونیستی اظهار کرد که تمام ساختار دفاعی اسرائیل نیز در برابر حملات حماس شکست خورده است.

سخنان این مقام صهیونیست همزمان با آن روی می‌دهد که مقاومت فلسطین قلب شهر تل‌آویو را آماج حملات راکتی خود قرار داده است.

کلیدواژه