سیلی محکم جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی معادلات منطقه را تغییر خواهد داد
(last modified 1403-07-11T10:34:05+00:00 )
میزان 11, 1403 15:04 Asia/Kabul

تحلیلگر سیاسی-فرهنگی افغانستانی تاکید کرد: سیلی محکم جمهوری اسلامی ایران به رژیم منحوس صهیونیستی معادلات منطقه را تغییر خواهد داد.

حجت الاسلام سید محمد رضا ایوبی در گفت و گو با خبرنگار رادیو دری در هرات با اشاره به حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به قلب رژیم صهیونیستی اظهار کرد: این حملات قلب مسلمانان مظلوم را دنیا شاد کرد.

وی افزود: دیگر زمان جنگ مردم مظلوم فلسطین با رژیم صهیونیستی با استفاده از سنگ و چوب گذشته و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محور مقاومت با دستان پر، مشت های گره کرده و موشک های دور برد پاسخ صهیونیسم بین المللی و رژیم منحوس کودک کش اسرائیل را خواهند داد چنانکه با وجود تمام تهدیدهای غرب علیه جمهوری اسلامی و محور مقاومت تصمیم گرفته شد که قلب رژیم صهیونیستی هدف موشک های دوربرد قرار بگیرد.

به گفته این کارشناس افغانستانی وحشتی که در سراسر سرزمین های اشغالی حکم فرما شد، نتانیاهوی خبیث در دل کوه ها پناه برده و تا پایان عملیات مخفی شده بود به تمام دنیا ثابت کرد که محور مقاومت با کسی شوخی ندارد و به کسی که مشت بزند حتما مشت می زند و از تهدیدهای پوشالی امریکا و غرب نخواهد ترسید. امروز مجاهدان باغیرت محور مقاومت در کشورهای مختلف آماده و گوش به فرمان هستند که رژیم اسرائیل را از صحنه روزگار محو کنند.

ایوبی عنوان کرد: رژیم صهیونیستی کودکان، بیگناهان و مظلومان را می کشد اما جمهوری اسلامی اماکن نظامی، امنیتی و جاسوسی آن ها را هدف قرار می دهد و نود درصد موشک ها به قلب اسرائیل فرود می آید، این برای جبهه مقاومت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افتخار است.

وی اضافه کرد: جبهه مقاومت و نظام جمهوری اسلامی با این حرکت به دنیا ثابت کرد که در برابر ظلم سکوت نمی کند و رژیم اسرائیل غاصب به نابودی خود نزدیکتر شده است.

وی اضافه کرد: ابرقدرت های دنیا باید بدانند که دیگر هرچه بگویند دیگران نمی پذیرند، امروز جبهه مقاومت اسرائیل را محاصره کرده و مجاهدان اگرچه مظلومند و شهید می دهند و اگر سید حسن نصرالله و اسماعیل هنیه شهید می شوند اما این راه ادامه پیدا می کند.

 

کلیدواژه