از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران مبارزه با رژیم صهیونیستی در راس امور قرار داشته است
(last modified 1403-07-14T13:14:10+00:00 )
میزان 14, 1403 17:44 Asia/Kabul

نماینده مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام در خراسان رضوی تاکید: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران مبارزه با رژیم صهیونیستی در راس امور قرار داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا ایمانی در گفت و گو با بخش خبر رادیو دری اظهار کرد: بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمعه نصر هم نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بود.

وی یاد آور شد: حضرت امام خمینی (ره) زمانی که در نجف اشرف بودند خطاب به مسلمانان می فرمودند شما بیش از یک میلیارد نفر هستید و عدد صهیونیست ها به ده میلیون هم نمی رسد و اگر هرکدام یک سطل آب بر سر صهیونیست ها بریزید آنان غرق می شوند، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هم امام خمینی (ره) تا پایان عمرشان در راس مبارزه علیه رژیم غاصب، کودک کش و نامشروع صهیونیستی بودند.

این فعال فرهنگی-مذهبی عنوان کرد: پس از امام راحل (ره) نیز سکان کشتی انقلاب اسلامی به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت ایت الله خامنه ای سپرده شد و دنیا مشاهده کرد که از آن زمان تاکنون مساله مبارزه با رژیم صهیونیستی در راس امور قرار دارد.

به گفته آقای ایمانی فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد فرض بودن ایستادن در کنار مقاومت اسلامی و یاری رساندن به امت حزب الله در لبنان و فلسطین بر هر مسلمان هم مضمون کلام جدشان پیامبر گرامی اسلام (ص) است مبنی بر اینکه هر کسی شب را به صبح برساند و به امور مسلمین و یاری رساندن به آن ها اهتمام نداشته باشد مسلمان نیست.

وی همچنان گفت: با وجود تمام تهدیدهایی که شد و شایعاتی که رژیم صهیونیستی مطرح کرد مبنی بر اینکه بزرگان جمهوری اسلامی پنهان شده اند، رهبر معظم انقلاب اسلامی از چند روز قبل، روز و ساعت حضورشان در نماز جمعه و در ملاء عام را تعیین و نماز جمعه را اقامه کردند در حالیکه صهیونیست های خبیث در زمان موشک باران سرزمین های اشغالی با اطمینان از اینکه جمهوری اسلامی مسجدالاقصی را هدف قرار نمی دهد در تونل های زیر این مسجد شریف پناه گرفتند.

نماینده مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام در خراسان رضوی اظهار کرد: خاخام های صهیونیست خودشان گفته اند که حکومت اسرائیل هیچ گاه هشتاد سالگی خود را ندیده و این در حالی است که از زمان تاسیس این رژیم منحوس در سال 1948 با حمایت انگلیس و برخی دیگر از دولت های استکباری هفتاد و شش سال می گذرد و طبق آموزه های خودشان هم اواخر عمر خود را می گذرانند.

 

کلیدواژه