حضور شکارچیان خارجی با همکاری زورمندان محلی در افغانستان
(last modified 1395-05-13T14:43:17+00:00 )
اسد 13, 1395 19:13 Asia/Kabul

عضو کمیسیون منابع طبیعی ولسی جرگه افغانستان می گوید: شکارچیان خارجی با حمایت زورمندان محلی ، حیوانات و پرندگان کمیاب را در افغانستان شکار می کنند و مسئولین هم می گویند به علت نبود امنیت سرتاسری در افغانستان نمی توانیم از شکارهای غیرقانونی جلوگیری کنیم

عضو کمیسیون منابع طبیعی ولسی جرگه افغانستان  می گوید: شکارچیان خارجی با حمایت زورمندان محلی  ، حیوانات و پرندگان کمیاب را در افغانستان  شکار می کنند.

صفی الله مسلم عضو  کمیسیون منابع طبیعی ولسی جرگه افغانستان  امروز در مصاحبه با رادیو دری تاکید کرد : حضور شکارچیان پاکستانی و عرب را بارها با مسئولین مطرح کردیم  اما آنها می گویند به علت نبود امنیت سرتاسری در افغانستان نمی توانیم  از شکارهای غیرقانونی جلوگیری کنیم.

مسلم افزود : طبیعت، حیات وحش و تنوع زیستی میراث ارزشمندی است که زینت محیط زیست افغانستان است  و باید تدابیر لازم برای جلوگیری از ضربه زدن به محیط  زیست اتخاذ گردد.

عضو  کمیسیون منابع طبیعی ولسی جرگه افغانستان  گفت :شکارچیان عرب به خصوص از قطر و امارات متحده عربی  و همچنین شکارچیان پاکستانی به مدت 2 ماه در برخی ولایات افغانستان با همکاری زورمندان محلی به شکار می پردازند که باید ریاست منابع طبیعی و محیط زیست از شکار غیرقانونی جلوگیری کند.

 

 

 

کلیدواژه