سرطان 13, 1396 13:48 Asia/Kabul
  • سرلشگر سلیمانی: ایران همه‌جانبه از فلسطین حمایت می‌کند

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر حمایت همه جانبه ایران از مردم فلسطین گفت: مردم فلسطین در محاصره کشورهای دوست و برخی کشورهای اسلامی هستند.

«سردار سرلشگر قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس استان کرمان در جنوب شرق ایران اظهار کرد: عده‌ای تلاش کردند پرچم فلسطین را از دست ایران بگیرند اما باید در نظر داشت که کدام کشور عربی این قدرت را دارد که از فلسطین حمایت کند.

سرلشگر سلیمانی با اشاره به فتنه مذهبی که توسط تکفیری‌ها در منطقه به وجود آمده است افزود: هدف تروریست‌های تکفیری و حامیان آنها این بود که ایران با این توطئه‌ها زمین‌گیر و مقابل این فتنه مذهبی زانو بزند، در حالی که عزت و قدرت جمهوری اسلامی ایران پس از به وجود آمدن داعش و در پایان آن، ده‌ها برابر شده است.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن به افزایش قدرت ایران اذعان می‌کند، تاکید کرد: دفاع از عراق و سوریه باعث شده ایران در جمع عزیزترین کشورها و مردم ایران عزیزترین مردم جهان باشند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به تفاوت‌های یک رهبر حکیم و جامع با رهبر جاهل و نادان افزود: اگر کشوری نفت زیاد داشته باشد اما یک عقل سلیم وجود نداشته باشد، کارهای دیوانه‌واری مانند جنگ با یمن انجام می‌شود و خود این افراد جاهل در خاموش کردن این آتش ناتوان شده‌اند.

 

کلیدواژه