سنبله 11, 1395 14:57 Asia/Kabul
  • دفاع سوریه از شرافت امت اسلامی

فعال مصری در گفت‌وگو با فارس گفت،سوریه از شرافت امت اسلامی دفاع می‌کند.

«شیماء احمد» سخنگوی رسانه‌ای حزب التضامن و عضو دفتر اجرایی اتحادیه سندیکاهای مستقل مصر در گفت و گو با فارس با بیان اینکه سیاست‌های داخلی و خارجی آمریکا دروغ این کشور درباره آزادی و دموکراسی را فاش کرده گفت: ایستادگی سوریه در برابر نقشه بیگانگان برای دفاع از شرافت امت اسلامی است.

عضو دفتر اجرایی اتحادیه سندیکاهای مستقل مصر آمریکا را کشوری با ادعاهای دروغین توصیف و تاکید کرد، واشنگتن نمی تواند مقاصد حقیقی خود را نشان بدهد و سیاست‌های داخلی و خارجی آمریکا دروغ ادعای آن درباره آزادی و دموکراسی را فاش کرده است.

شیما احمد افزود:کشوری که بر مبنای تحریف تاریخ و اشغالگری یک سرزمین و قتل عام کامل سرخپوستان تاسیس شده به هیچ وجه نمی‌تواند کشور حقیقت و عدالت باشد.

این فعال مصری تصریح کرد:آزادی در آمریکا فراتر از مجسمه مشهوری که گواه همه جنایات آمریکایی‌ها علیه سیاهپوستان، اقلیت‌ها و همه ملت‌های جهان که در رویای فردایی بهترند، نیست.

عضو دفتر اجرایی اتحادیه سندیکاهای مستقل مصر با اشاره به تلاش آمریکا برای سلطه گری بر مردم جهان و نه احقاق حق آنها، گفت:آمریکایی‌ها به دنبال چپاول ثروت کشورها و تحقق اهداف صهیونیسم جهانی هستند.

کلیدواژه