شخصیت های سابق اجرایی امریکا؛ در جمع مهمانان کنفرانس بین المللی افق نو در مشهد
(last modified 1397-02-24T10:12:08+00:00 )
ثور 24, 1397 14:42 Asia/Kabul

در جمع مهمانان کنفرانس "قدس پایتخت همیشگی فلسطین" شخصیت های سابق اجرایی امریکایی حضور دارند که افشاگری هایی در مورد پشت صحنه مسایل امریکا کرده اند

دبیر کنفرانس بین المللی افق نو گفت: در جمع مهمانان کنفرانس "قدس پایتخت همیشگی فلسطین" شخصیت های سابق اجرایی امریکایی حضور دارند که افشاگری هایی در مورد پشت صحنه مسایل امریکا کرده اند.

نادر طالب زاده در گفت و گو با خبرنگار رادیو دری در خصوص ششمین کنفرانس بین المللی افق نو با عنوان "قدس پایتخت همیشگی فلسطین" که در هتل الغدیر مشهد در حال برگزاری است اظهار داشت:

کنفرانس افق نو در این مقطع زمانی بیش از پنجاه شخصیت را از 22 کشور دعوت کرده که چند نفر از شخصیت های امنیتی و سابق امریکا هم در میان آنان حضور دارند که کتاب ها و مقالات زیادی نوشته اند و افشاگری های مهمی در رابطه با پشت صحنه مسایل امریکا دارند.

وی افزود: مدعوین کنفرانس از جمله متفکرین، افراد مشهور مطبوعات و استادان دانشگاه ها می باشند.

به گفته طالب زاده این کنفرانس دو بخش دارد، یکی در رابطه با بیت المقدس و دیگری در مورد اوضاع فعلی امریکا و نادیده گرفتن توافقنامه برجام است.

دبیر کنفرانس بین المللی افق نو تاکید کرد: تفاوت این کنفرانس با کنفرانس های قبلی از این دست آن است که تعدادی از شخصیت های امریکایی مشهور و اجرایی دعوت شده اند که در سازمان امنیت، پنتاگون و وزارت خارجه امریکا حضور داشته اند و افشاگری هایی کرده اند که منعکس شده است.

وی با اشاره به اقدام دولت امریکا مبنی بر اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی گفت: همزمان با این اتفاق، این صاحبنظران و شخصیت ها در مشهد به این اقدام امریکا واکنش نشان می دهند و حضور قوی رسانه ها هم به تقویت کنفرانس کمک کرده است.

 

کلیدواژه