جوزا 30, 1397 17:17 Asia/Kabul

زنیب موذن زاده مسئول بخش بین الملل دانشگاه فردوسی مشهد در گفت و گو با رادیو دری: دانشجویان افغانستانی در چهارمین جشنواره ورزشی فرهنگ ملل دانشگاه فردوسی حضور گسترده دارند.

زینب موذن زاده مسئول بخش بین الملل دانشگاه فردوسی مشهد در گفت و گو با برنامه انعکاس رادیو دری از افتتاح چهارمین جشنواره ورزشی دانشجویان بخش بین الملل دانشگاه فردوسی خبر داد و گفت: دانشجویان کشورهای مختلف با برگزاری یک راهپیمایی نمادین و در میدان علوم دانشگاه فردوسی، چهارمین جشنواره ورزشی را آغاز کردند.

وی در مورد شرکت دانشجویان افغانستانی در این جشنواره گفت: با توجه به کثرت دانشجویان افغانستانی در دانشگاه فردوسی عزیزان دانشجو از کشور افغانستان در این جشنواره حضور پر رنگ و پر مهری داشتند و با توجه به شعار جشنواره «فرهنگ، دانش، صلح جهانی» دانشجویان افغانستانی هم در کنار دیگر دانشجویان راهپیمایی کردند.

موذن زاده تصریح کرد: قرار است تا چند روز دیگر جشنواره فرهنگ ملل با حضور دانشجویان کشورهای مختلف در مشهد برگزار شود که شخصیت های زیادی از کشورهای مختلف در این جشنواره دعوت هستند و از کشور افغانستان هم مهمانانی به این جشنواره دعوت خواهند شد.