دلو 28, 1397 11:50 Asia/Kabul
  • ارتجاع  تاوان خون شهدا را پس می دهد

جنایت فراموش نشدنی دیگری را تروریسم تکفیری در منتهی الیه جنوب شرقی ایران اسلامی مرتکب شد . تروریستهایی که با یک ماشین حامل مواد منفجره یک اتوبوسی را که سرنشینان آن مرزداران غیور جمهوری اسلامی ایران بود در جاده ی خاش – زاهدان هدف قرار دادند و دهها سرباز جان برکف را شهید و زخمی کردند . 27 شهید و جمعی هم مجروح حاصل این اقدام کور بود .

از تروریستی انتظاری جز جنایت نیست . تروریستها فقط یک مهره اند . از مهره گردانان جای بسی انتقاد و اعتراض و گله است . 24 دلو درست زمانی که دو روز از 22 دلو با آنهم شور حضور می گذشت این حرکت بزدلانه صورت گرفت تا به خیال خودشان چنگی بر پیام حماسی 22 دلو ملت ایران بیاندازند . بسی خیال باطل و بسی اوهام دور و دراز .
اما برگردیم به مهره گردانان . در این میان معلوم الحال هایی همچون ارتجاع قرار دارد که اختصاصا سردارسرافراز سپاه ایران سردار جعفری فرمانده ی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران از آنها نام می گیرد و به امارات متحده ی عربی و آل سعود وهابی اشاره می کند .

نهیب انقلابی و حماسی می زند که صبرمان سرآمده و انتقام خون شهدایمان را می گیریم.سرلشکر جعفری که  در مراسم تشییع شهدای این حادثه تروریستی در شهر اصفهان سخن می گفت  تاکید کرد دشمنان جمهوری اسلامی ایران یکی دو تا نیستند، دشمنان حق و دشمنان اسلام امروز برای جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی و ایجاد ناامنی در کشور بسیج شده‌اند و همه نیروهای امنیتی در سراسر کشور مشغول مبارزه با این توطئه‌ها هستند.

اشاره ی سردار سرافراز سپاه ایران به توطئه های کشورهای مزدور هم معطوف به این نکات بود که در چند سال اخیر برنامه‌‌ریزی‌های کشورهای مزدور منطقه ای  به‌شدت افزایش یافته و ناامنی از طریق انتحار در راس برنامه ریزی های آنها بوده است . به گفته ی فرمانده کل سپاه  ، نیروهای امنیتی سپاه، بسیج و نیروی انتظامی جان بر کف آماده عمق‌بخشی به امنیت مرزها هستند و به‌یاری خداوند انتقام خون این شهدا را خواهند گرفت. ایشان در نطق آئین تشییع شهدای حادثه ی تروریستی سیستان و بلوچستان تصریح کردند :آنچه مسئولان عزیز کشور ما به‌ویژه رئیس جمهور بدان تاکید دارند  این است که از این پس نظام مقدس جمهوری اسلامی دیگر ملاحظات قبلی را انجام نخواهد داد و برای انتقام خون این عزیزان مستقیم وارد عمل خواهد شد.
سرلشکر جعفری با طرح این سوال از کشور همسایه و مسلمان پاکستان که چرا  ارتش این کشور و سازمان اطلاعاتی و امنیتی آنها  به این گروهک‌های تکفیری پناه می‌دهد، تصریح کرد: ما این سکوت را نوعی حمایت از این گروهک می‌دانیم، دولت و ارتش و سازمان اطلاعاتی و امنیتی پاکستان باید در این رابطه پاسخگو باشند.

به تصریح سردار جعفری  سازمان اطلاعاتی و امنیتی پاکستان بدون تردید محل اختفا و برنامه‌ریزی‌های این عناصر را می‌داند اما سکوت پیشه کرده است. فرمانده ی سپاه با خطاب قرار دادن ارتجاع منطقه بخصوص امارات و عربستان گفت  آنچه امروز در این تجمع اعلام می‌کنیم این است که دولت‌های خائن عربستان و امارات بدانند صبر جمهوری اسلامی به‌سر آمده و نظام ما حمایت‌های مخفیانه شما از جانیان انسان‌ستیز و گروهک‌های تکفیری را تحمل نخواهد کرد.

وی اضافه کرد: ما انتقام خون شهیدان خود را از دولت‌های عربستان و امارات خواهیم گرفت و از رئیس جمهور و رئیس شورای عالی امنیت ملی می‌خواهیم به‌دنبال وعده‌ای که دادند دستان ما را برای اجرای عملیات‌های انتقام‌جویانه بیش از گذشته باز بگذارند. سرلشکر جعفری در هشداری هم به اسلام آباد تاکید کرد دولت پاکستان نیز بداند هزینه پناه دادن به گروهک‌های تروریستی را باید بپردازند و هزینه این اقدام برای آنها سنگین خواهد بود.
رئیس مجلس شورای اسلامی ایران دکتر لاریجانی هم با هشدار به اسلام آباد گفت در این مقطع پاکستان نمی‌تواند غیرمسئولانه عمل کند و با تمام احترامی که برای دولت همسایه پاکستان قائل هستیم، این‌گونه رفتارها سطح همکاری دو کشور را به‌شدت مخدوش می‌کند.
بد نیست بدانیم که این عمل تروریستی را گروه معلوم الحال و بدنامی به اسم " جیش الظلم" مرتکب شده است که عناصر مخرب آن با تطمیع شدن از جانب دستگاههای استخباراتی امپریالیسم و ارتجاع و پناه گرفتن در خاک پاکستان عملیاتهای کور ایذایی و تروریستی مرتکب می شوند به خیال اینکه بتوانند از داعیه های تقابل با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاعی داشته باشند .

حرکتهای ناکام و بی ثمر این فریب خوردگان عاقبتی جز نیستی ندارد همانطور که گروهک معدوم جندالشیطان عبدالمالک ریگی به تاریخ پیوست و تاوان همه ی جنایتهایش را داد و عواقب اخروی اعمالشان هم دامنگیرشان در دادگاه عدل الهی خواهد بود . 
وعده ی انتقام مسئولان جمهوری اسلامی ایران هم حتما به زودی گلیم این مزدوران را از منطقه جمع و بد نامی آنها را در تاریخ ثبت می کند . تا رسیدن آن روز از ترس بر خود بلرزند که هیچ گاه قدرت دفاعی ایران چیز شوخی برداری نیست . 
 

کلیدواژه