سرلشکر جعفری: اقتدار آمریکا به شدت افول کرده است
(last modified 1397-12-16T12:34:49+00:00 )
حوت 16, 1397 17:04 Asia/Kabul

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اقتدار آمریکا زیر سوال رفته و قدرت این کشور در مقایسه با اوایل انقلاب اسلامی به شدت افول کرده است.

به گزارش پارس تودی؛ سردار سرلشکر پاسدار "محمدعلی جعفری" روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات های بدر و خیبر و "مهدی باکری"، فرمانده شهید لشکر31 عاشورا دردوران دفاع مقدس در تبریز افزود، مردم ایران در جریان تحریم‌ها و سایر هجمه‌های دشمنان، مسیر مقاومت را ادامه داده و پیروز میدان شده‌اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه علی‌رغم جوسازی دشمنان، مردم ایران پرشورتر و با تمام وجود در صحنه‌ها حاضر می‌شوند، افزود: این استقامت به خاطر اثرگذاری خون شهدا و تبعیت از پیام‌ شهدا است.

سرلشکر جعفری به صدور انقلاب اسلامی به جهان در جریان 8 سال دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: اگر امروز مردم لبنان، عراق، سوریه و یمن مقاومت می‌کنند، نتیجه تجربه‌ای است که ملت ایران در 8 سال دفاع مقدس به جهان صادر کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: مردم ایران در 8 سال دفاع مقدس، نشان دادند که می‌شود با دست خالی و با اتکا به قدرت مردم و نگاه به توانمندی داخلی در برابر تمامی دنیا ایستاد و این موضوع به دنیا و همه ملت‌های تحت ستم به ویژه مردم منطقه، اثبات شده است.

سرلشکر جعفری قدرت دفاعی امروز ایران را بی نظیر و مثال زدنی برشمرد و خاطرنشان کرد، پیشرفت ها در فناوری های موشکی و پدافندی با اتکا به توانمندی های داخل حاصل شده و نشان دهنده توجه به عوامل معنوی غیر از عوامل مادی است.

کلیدواژه