اسد در پیامی به رهبر معظم انقلاب: ملت سوریه هرگز شهید سلیمانی را فراموش نمی کند
(last modified 1398-10-13T15:00:11+00:00 )
جدی 13, 1398 19:30 Asia/Kabul
  • اسد در پیامی به رهبر معظم انقلاب: ملت سوریه هرگز شهید سلیمانی را فراموش نمی کند

رییس جمهور سوریه در پیامی به رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی را تسلیت گفت و تاکید کرد که ملت سوریه هرگز رشادت های شهید سلیمانی را فراموش نمی کند.

بشار اسد در این پیام نوشت: اطمینان کامل داریم این جنایت بر عزم محور مقاومت برای ادامه مقابله با سیاست‌های ویرانگر آمریکا در منطقه و نیز در برابر تمامی نیروهای ستمگر و متجاوز جهان، می‌افزاید.

وی افزود فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زندگی خود را در کار ملی و خدمت به کشور خود و محور مقاومت و آرمان‌های بر حق ملت‌ها در جنگ با تروریسم و حامیان آن سپری کرد.

رییس جمهوری سوریه تصریح کرد: یاد شهید سلیمانی در وجدان مردم سوریه که هرگز ایستادن وی را در کنار ارتش عربی سوریه و دفاع از سوریه علیه تروریسم و حامیان آن از یاد نخواهد برد، جاودان خواهد ماند.

اسد همچنین در این پیام نوشت: این اقدام جنایتکارانه که دولت آمریکا مرتکب آن شد، تاکید مجددی بر سیاست‌های آن در حمایت و پشتیبانی از تروریسم و گستراندن بی‌نظمی و هرج و مرج و اشاعه قانون جنگل در خدمت به طرح‌های صهیونیستی و استعمار در منطقه و تمامی جهان است. 

سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز(جمعه) در حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی نزدیک فرودگاه بغداد عراق، به شهادت رسید.

 

کلیدواژه