جدی 17, 1398 09:32 Asia/Kabul
  •  وحشت نتانیاهو از پاسخ مقاومت

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با عقب نشینی از مواضع قبلی خود درباره حمایت از اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن فعالان جبهه مقاومت،گفت: اسراییل دخالتی در جریان حمله آمریکا به فرودگاه بغداد نداشته است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی عصر دوشنبه در نشست کابینه سیاسی- امنیتی این رژیم گفت: کشته شدن سردار قاسم سلیمانی در عراق، اقدامی آمریکایی بود و اسرائیل در آن مشارکت نکرده و نباید به این ماجرا کشیده شود.

این اقدام نتانیاهو را می‌توان عقب‌نشینی از موضع پیشین وی پس از تاکید ایران و جبهه مقاومت درخصوص انتقام سخت از مسببان این اقدام تروریستی نامید، زیرا نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی بلافاصله ابراز خوشحالی کرده و این جنایت را به آمریکایی‌ها تبریک گفته بود.

وی همچنین اعلام کرده بود: اسرائیل در کنار آمریکا ایستاده و از اقدامات آن حمایت می کند.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به دعوت دولت عراق به این کشور سفر کرده بود به همراه "ابومهدی المهندس" معاون سازمان بسیج مردمی عراق "حشد الشعبی" و هشت نفر از یارانشان بامداد جمعه در حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی به فرودگاه بغداد پایتخت عراق به شهادت رسیدند. برخی منابع از همکاری سازمان های اطلاعاتی و جاسوسی رژیم صهیونیستی با آمریکا در این اقدام تروریستی خبر داده اند.

کلیدواژه