دلو 10, 1398 11:46 Asia/Kabul
  • یوتیوب حساب کاربری

سایت آمریکایی یوتیوب از زیرمجموعه های شرکت "گوگل" در اقدامی برخلاف آزادی بیان، حساب کاربری شبکه "پرس تی وی" را حذف کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه بریتانیایی تایمز روز چهارشنبه اعلام کرد، "یوتیوب"، حساب کاربری "پرس‌تی‌وی" در بریتانیا را به دلیل انتشار مطالبی علیه رژیم صهیونیستی حذف کرده است.

براساس اعلام تایمز، کانال  Press TV UK در یوتبوب که هزاران ویدئو منتشر کرده بود و 28000 مشترک داشت چند روز بعد از ترور سردار سپهبد "قاسم سلیمانی" فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط دولت تروریست‌ آمریکا، غیرفعال و حذف شده است. 

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و تعدادی از همرزمانش بامداد جمعه سوم ژانویه 2020 (13جدی) در حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد پایتخت عراق به شهادت رسیدند.

سردار سپهبد "قاسم سلیمانی" به دعوت دولت عراق به این کشور سفر کرده بود.

دیگر شبکه‌های اجتماعی آمریکایی از جمله "اینستاگرام" هم در هفته‌های اخیر اقدام به حذف تصاویر منتشرشده از سردار سلیمانی توسط کاربران کرده‌اند. 

سردار سلیمانی چهره برجسته مبارزه با گروه های تکفیری و تروریستی از جمله داعش در منطقه غرب آسیا بود.

یوتیوب و دیگر سایت ها و شبکه های اجتماعی آمریکایی از جمله توییتر که مدعی آزادی بیان هستند تاکنون در راستای حمایت از تروریست ها و رژیم صهیونیستی، هزاران حساب کاربری، صفحه و گروه مرتبط با جمهوری اسلامی ایران را  حذف کرده‌اند.

اخیرا گزارش هایی در مورد همکاری این سایت ها و شبکه های اجتماعی با سازمان های اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی منتشر شده است.

شبکه "پرس تی وی" به عنوان نخستین شبکه انگلیسی زبان سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با شعار «خبر از نگاه دیگر» از ژوئیه سال 2007 کار خود را آغاز کرده است.

شبکه "پرس تی وی" تاکنون با ارائه اخبار صحیح، برنامه‎های مستند و میزگردهای مختلف، موفق شده است مخاطبان زیادی را در جهان به خود جلب کند.

کلیدواژه