حوت 04, 1398 09:14 Asia/Kabul
  • خشم ترامپ از پیروزی سندرز در ایالت نوادا
    خشم ترامپ از پیروزی سندرز در ایالت نوادا

رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر در صفحه توییتر خود رقبای احتمالی اش در انتخابات را آماج حملات لفظی خود قرار داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، در پیامی توییتری با توهین به رقبای خود در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از حزب دموکرات نوشت: به نظر می‌رسد برنی دیوانه در ایالت بزرگ نوادا وضع خوبی دارد.

براساس آخرین نتایج انتخابات درون حزبی دموکرات ها در ایالت نوادا ، سندرز نامزد مقدماتی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا توانسته است با کسب ۳۶۴ رای در جایگاه اول قرار بگیرد. 

براساس این گزارش، بعد از سندرز، جو بایدن دیگر نامزد برجسته حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۲۰ با کسب ۱۲۹ رای در جایگاه دوم قرار دارد و تام استایر میلیاردر و فعال لیبرال نیز با کسب ۶۰ رای در جایگاه سوم گرفته است. 

ترامپ افزود: جو بایدن و بقیه ضعیف به نظر می‌رسند و به هیچ وجه مایک کوچولو (بلومبرگ) نمی‌تواند پس از بدترین عملکرد در تاریخ مناظرات ریاست جمهوری، فعالیت انتخاباتی خود را از سر بگیرد.

ترامپ پیش تر هم در یک پیام توییتری دیگر سندرز را به دریافت کمک از روسیه برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری متهم کرد و نوشت: دموکرات‌ها در ایالت نوادا باید مراقب روسیه باشند.

ترامپ قبل از این هم "تام استایر" Tom Steyer میلیاردر آمریکایی را فردی «خرفت»، "مایکل بلومبرگ" شهردار سابق نیویورک را «مینی مایک»، "برنی سندرز" و "جو بایدن" نامزدهای انتخابات درون حزبی دموکرات ها را به ترتیب «احمق» و «خواب آلود» توصیف کرده است.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نوامبر 2020 برگزار می شود. 

کلیدواژه