ترامپ: هفته‌های آینده برای آمریکا مرگبار خواهد بود
(last modified Sun, 05 Apr 2020 03:55:15 GMT )
حمل 17, 1399 08:25 Asia/Kabul
  • ترامپ: هفته‌های آینده برای آمریکا مرگبار خواهد بود
    ترامپ: هفته‌های آینده برای آمریکا مرگبار خواهد بود

رئیس جمهوری آمریکا که تلاش می‌کرد اثرات ویروس کرونا را ناچیز توصیف کند، عصر شنبه اعتراف کرد که دو هفته پیش روی آمریکا در اثر کووید-۱۹ مرگبار خواهد بود.

به گزارش ایرنا؛ دونالد ترامپ در نشست خبری روزانه خود که با حضور مایک پنس معاون اول و برخی از اعضای کارگروه مبارزه با کرونا حضور یافته بود، افزود: دو هفته بسیار سختی را در پیش داریم و پیش بینی می‌شود که مرگ‌ومیر زیاد خواهد شد.

ترامپ که خود در کمبود تجهیزات پزشکی دست و پا می‌زند و تاجران آمریکایی در بنادر چین، لوازم پزشکی خریداری شده سایر کشورها را با قیمت بالاتری به سرقت می‌برند، مدعی شد با بخش بزرگی از جهان در حال معامله است تا به آنها در این شرایط بسیار سخت کمک کند!

رئیس جمهوری آمریکا درباره فاجعه‌بارترین ایالت آمریکا از نظر ابتلای به ویروس کرونا یعنی نیویورک هم مدعی شد: ما برای ارسال تجهیزات بیشتر به نیویورک به سختی کار می‌کنیم و در سریع‌ترین زمان ممکن این کار انجام می‌شود.

نگرانی‌ها در آمریکا درباره عملکرد دولت "دونالد ترامپ" رئیس جمهور این کشور در قبال شیوع ویروس کرونا بالا گرفته و حتی  چندین ایالت این کشور به دلیل خطر شیوع ویروس کرونا وضعیت اضطراری اعلام کرده‌اند.

شمار مبتلایان به کرونا در سراسر آمریکا از 277 هزار نفر فراتر رفته و تاکنون بیش از 7 هزار و 400 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

اکنون بیش از یک چهارم آمار جهانی مبتلایان به کووید19 مختص آمریکا است.

 

کلیدواژه