حمل 27, 1399 08:30 Asia/Kabul
  • آدام شیف: اختیار ترامپ تام نیست، اما بی‌کفایتی او چرا

رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به سخنان رئیس‌جمهور این کشور که گفته بود برای بازگشایی اقتصاد آمریکا اختیار تام دارد، در توییتی نوشت اختیار ترامپ تام نیست، اما بی‌کفایتی او تمام و کمال است.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما؛ "آدام شیف"، رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا با بی‌کفایت خواندن ترامپ اعلام کرد، آمریکا بدون داشتن برنامه‌ای برای کنترل کرونا فعالیت‌های اقتصادی را بازگشایی نخواهد کرد.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا دوشنبه در یک کنفرانس خبری درباره مخالفت فرمانداران برخی ایالت‌ها برای بازگشایی فعالیت‌های اقتصادی گفته بود که او برای صدور دستور در این مورد اختیار تام دارد.

دولت آمریکا و مشخصا دونالد ترامپ رئیس جمهوری به دلیل بی مسئولیتی در قبال گسترش ویروس کرونا در این کشور به شدت مورد انتقاد قرار دارند. 

در حال حاضر 24 هزار و 618 نفر در آمریکا براثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند. 597 هزار و 838 نفر دیگر نیز در این کشور به ویروس کرونا مبتلا هستند.

آمریکا بیشترین شمار قربانیان و مبتلایان به ویروس کرونا را در میان کشور‌های جهان به خود اختصاص داده است.

شیوع گسترده ویروس کرونا در این کشور، مشکلات بسیاری را در پی داشته و ایالت‌هایی مانند نیویورک که شمار بالایی از مبتلایان را دارند با کمبود تجهیزات پزشکی در بیمارستان‌ها مواجه هستند.

کلیدواژه