افکار امام خمینی (ره) سد راه اراده مستکبران جهان
(last modified 1399-03-15T03:34:54+00:00 )
جوزا 15, 1399 08:04 Asia/Kabul
  • افکار امام خمینی (ره) سد راه اراده مستکبران جهان

دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان، افکار امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و شخصیت ایشان را سد محکمی مقابل توسعه طاغوت و اراده مستکبران جهان دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، «علامه راجا ناصر عباس» روز چهارشنبه به مناسبت ارتحال امام خمینی (ره) گفت: سال ها مبارزه انقلابی امام (ره) باعث شد تا کشورهای جهان با حقیقت اسلام آشنا شده و با دیده احترام به آن نگاه کنند.

دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان با اشاره به اینکه در دایره المعارف واژگان بینانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران واژه‌ای به نام شکست راه نداشت، افزود: هنوز هم قدرت های طاغوتی و به خصوص رژیم صهیونیستی از شنیدن نام امام خمینی(ره) هراس دارند و از زنده ماندن افکار ایشان می ترسند.

همزمان با سالروز رحلت امام خمینی (ره )مردم مسلمان پاکستان در شهرهای مختلف این کشور با برگزاری "وبینار"(سمینار در محیط وب سایت آنلاین) به مقام شامخ امام راحل عرض ارادت کردند.

در همین حال، «وو چینگ» استاد تاریخ دانشگاه چین هم روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در پکن که با همت رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در چین برگزار شد، گفت: ملت ایران علیرغم فشارها و تحریم های یکجانبه و طولانی آمریکا، با الهام از اندیشه های امام خمینی(ره) به دستاوردهای درخشانی دست یافته است.

چهاردهم خرداد/جوزا 1399 هجری شمسی برابر با سوم ژوئن مصادف با سی ‌و یکمین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بوده و آیین های مختلفی در ایران و مناطق مختلف جهان به همین مناسبت برگزارشد.

کلیدواژه