جوزا 29, 1399 09:56 Asia/Kabul
  • افشا درخواست ترامپ از چین برای کمک به پیروزی در انتخابات

مشاور سابق امنیت ملی آمریکا در کتاب خود آورده است: رئیس جمهوری آمریکا از رئیس جمهوری چین درخواست کرده برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری 2020 به وی کمک کند.

روزنامه «واشنگتن پست» در گزارشی با اشاره به این مطلب افزود، "دونالد ترامپ" در جریان دیداری که در سال گذشته(2019) با "شی جین پینگ" داشته از او درخواست کرده با خرید بیشتر محصولات کشاورزی از آمریکا، به انتخاب مجدد وی در انتخابات کمک کند.

هفته گذشته نیز پایگاه خبری آکسیوس به نقل از منابع آگاه گزارش داد که کتاب جنجالی "جان بولتون" مشاور سابق امنیت ملی آمریکا سوء عملکرد‌های بیشتری را از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در کاخ سفید علاوه بر موضوع "اوکراین گیت" ارائه خواهد کرد.

این پایگاه خبری اعلام کرده بود: کتاب در دست انتشار جان بولتون جزئیات بیشتری را از جنجال اوکراین گیت همچنین اقدامات پشت پرده کاخ سفید با دیگر کشور‌ها در بردارد.

روزنامه واشنگتن پست برای نخستین بار گزارش داد که به بخش‌هایی از این کتاب دست یافته است.

با مطرح شدن موضوع انتشار کتاب جان بولتون، کاخ سفید و شخص ترامپ مستقیما برای جلوگیری از انتشار این کتاب دست به کار شده‌اند.

همزمان با نزدیک شدن موعد تاریخ انتشار کتاب جان بولتون، کاخ سفید تمام تلاش خود را می‌کند تا مانع از انتشار اطلاعات حساس در این کتاب شود.

بنا بر اخبار موجود، این اطلاعات کاملا به ضرر دونالد ترامپ است و جایگاه او را متزلزل خواهد کرد.

کلیدواژه